ورمزیار: انتخاب سرمربی نباید زمان‌بر باشد

اقتصاد ایران: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: ضعف‌های اصلی آبی‌پوشان پایتخت که در قلب خط دفاعی و خط حمله بوده از فصل گذشته پا برجا مانده و متعجبم چرا هنوز برطرف نشده است.

ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: ضعف‌های اصلی آبی‌پوشان پایتخت که در قلب خط دفاعی و خط حمله بوده از فصل گذشته پا برجا مانده و متعجبم چرا هنوز برطرف نشده است.

صادق ورمزیار به انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی موقت استقلال اشاه کرد و اظهار داشت: بختیاری‌زاده بازیکن استقلال بوده و به عنوان کسی که لقب پیشکسوت را یدک می‌کشد، احترام زیادی برای او قائل هستم و امیدوارم در استقلال به موفقیت برسد.

وی افزود: پیدا کردن مربی خارجی خوب تا این حد زمان نیاز ندارد که باشگاه استقلال اکنون برای این اقدام با چالش مواجه شده است. البته می‌دانم برای گزینش سرمربی خوب خارجی، باید کمی وسواس داشته باشیم، اما تقریبا از اواخر فصل گذشته مشخص بود که باشگاه با جواد نکونام ادامه نخواهد داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بهترین و پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا است و میلیون‌ها هوادار دارد. آرزوی هر مربی است که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. استقلال در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد و این عامل مهمی برای مربیان خواهد بود.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال فصل گذشته نایب قهرمان شد و کارشناسان معتقد بودند تیم در دفاع وسط و مهاجم با کمبود بازیکن مواجه است. استقلال در این فصل بازیکنان زیادی را در اختیار گرفت، اما همین کمبودها در لیگ بیست‌وچهارم هم وجود دارد. بازی با السد نشان داد استقلال در قلب دفاع مشکل دارد و جای خالی یک تمام کننده در خط حمله تیم نیز خالی است.

وی تاکید کرد: استقلال در این فصل در فاز تدافعی عملکرد خوبی نداشته است. این تیم در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا، ۹ گل دریافت کرده که برای آبی‌پوشان آمار نگران کننده‌ای است. استقلال در ادامه راه باید هر چه سریعتر این معضل بزرگ را برطرف کند.

بازیکن اسبق استقلال، گفت: استقلال با صدر جدول هشت امتیاز اختلاف دارد که فاصله کمی نیست، اما اگر تیم شرایط خوبی پیدا کند، می‌تواندبه تدریج این فاصله را کاهش دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ