پیش‌بینی جالب واسطه‌گران از آینده بازار مسکن

اقتصاد ایران: واسطه گران بازار مسکن معتقدند با وجود آن که قیمت مسکن در بیشتر نقاط تهران افزایشی نداشته اما همچنان تعداد خریداران در بازار کم است.

اکوایران: واسطه گران بازار مسکن معتقدند با وجود آن که قیمت مسکن در بیشتر نقاط تهران افزایشی نداشته اما همچنان تعداد خریداران در بازار کم است.

به گفته واسطه‌های ملکی رفتار معامله‌گران مسکن تا به این لحظه شاهد تغییر نبوده و همچنان مانند گذشته، بازار در رکود به سر می‌برد. اما کلیدواژه فعلا در بین پاسخ‌ها به نظر می‌تواند قابل تامل باشد چرا که به گفته اکثر آنها، باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. طبق اظهارات واسطه‌ها، هم‌اکنون قیمت‌ مسکن افزایش نیافته است؛ با این حال تعداد فروشنده‌ها بالاست اما تعداد خریداران در بازار بسیار کم شده است.

یک واسطه ملکی می‌گوید، با اینکه ملک‌های به قیمت و کارشناسی شده در بازار وجود دارد اما خریدار انتظار قیمت کمتر و تخفیف بیشتر از فروشنده دارد.

در مجموع خریداران بازار مسکن به دو گروه تقسیم شده‌اند، یک بخش از خریداران که سرمایه‌گذار بوده‌اند و حالا تعداد آنها کمتر شده و بخش دیگر که به دنبال تبدیل به احسن بودند منتظرند ملکشان به فروش برود تا بتوانند ملک دیگری خریداری کنند.

در محله هروی، برای واحدی ۱۱۸ متری و نوساز، ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و در محله جلفا، برای واحدی ۱۰۳ متری و ۲۱ سال ساخت، ۱۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله یوسف آباد، واحدی ۱۳۰ متری و ۱۶ سال ساخت، ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در محله جشنواره، واحدی ۶۱ متری و ۱۹ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ