صباشهر تا پایان سال ۱۴۰۳ هیچ پروژه بر زمین مانده ای نخواهد داشت

اقتصاد ایران: شهریار- شهردار صباشهر از اجرای هشت پروژه این شهرداری در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: صباشهر تا پایان سال ۱۴۰۳ هیچ پروژه بر زمین مانده ای نخواهد داشت.

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای هشت پروژه این شهرداری در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: صبا شهر تا پایان سال ۱۴۰۳ هیچ پروژه بر زمین مانده ای نخواهد داشت.

شهردار صبا شهر گفت: با یاری خداوند و همکاری و تعامل بسیار خوب در شهرستان از ابتدای سال جاری پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، ورزشی و بهداشتی خوبی را برای استفاده و بهره مندی مردم عزیز صبا شهر اجرا کرده ایم.

برنجی با بیان اینکه مدیریت شهری صباشهر خود را یک نهاد اجتماعی و خدماتی می‌داند و با توجه به همین اصل همواره علاوه بر انجام کارهای جاری به کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط عمومی توجه و نگاه جدی و ویژه داشته است، افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر بر همین اساس برای اجرای پروژه‌ها برنامه ریزی می‌کنند.

شهردار صبا شهر در تشریح جزئیات بیشتر اجرای هشت پروژه برنامه ریزی شده مدیریت شهری تا پایان سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: اتمام پروژه استخر صبا شهر، تکمیل پارک بزرگ شهروند، ترمیم و بهسازی دو زمین چمن مصنوعی شهید «میرنادر موسوی» و شهرک مصطفی خمینی، ساخت آتش نشانی شهرک بهاران، ایجاد شبکه‌های روشنایی سطح شهر، ادامه عملیات و نهضت آسفالت محله‌ها، بازگشایی مسیر منتهی به اتوبان تهران ساوه و بازگشایی انتهای خیابان یادگار امام شهرک مصطفی خمینی در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال اجرای این پروژه‌ها به پایان خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ