زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دشتی تقویت می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار شهرستان دشتی گفت: زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان دشتی تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر پنج شنبه در بازدید از روستاهای ساحلی شهرستان دشتی، بر ضرورت ساماندهی بهتر سواحل جهت استقبال و پذیرایی از مسافران تاکید کرد.

فرماندار دشتی اظهار کرد: در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی به ساماندهی و توسعه سواحل این منطقه اختصاص داده شده است که در نتیجه تغییرات محسوسی نسبت به گذشته به وجود آمده است.

بحرانی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و بهبود شرایط سواحل نه تنها موجب جذب گردشگران بیشتر به شهرستان دشتی خواهد شد، بلکه به افزایش رفاه و امکانات برای ساکنان بومی این مناطق نیز کمک می‌کند.

وی افزود: ساماندهی بهتر سواحل، به خصوص در مناطق روستایی، می‌تواند به توسعه اقتصادی منطقه از طریق افزایش گردشگری کمک شایانی کند.

فرماندار دشتی همچنین به همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادهای مرتبط با موضوع ساماندهی سواحل اشاره کرد و خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های در حال انجام شد.

وی تأکید کرد: باید اقدامات لازم برای آماده‌سازی این مناطق جهت استقبال از مسافران و گردشگران، به ویژه در ایام تعطیلات و فصول گردشگری، هر چه سریع‌تر به انجام برسد.

بحرانی بر لزوم توجه به نیازهای اساسی مردم منطقه، از جمله توسعه امکانات بهداشتی، رفاهی و خدماتی، تاکید کرد و دستور پیگیری موارد مطرح‌شده را صادر کرد.

وی اضافه کرد: هدف نهایی از این اقدامات، فراهم‌سازی محیطی مناسب و امن برای گردشگران و ایجاد رونق اقتصادی برای ساکنان مناطق ساحلی شهرستان دشتی است.

در این بازدید، معاون فرماندار و بخشدار کاکی و دهیاران نیز حضور داشتند مشکلات و نیازهای مربوط به هر روستای ساحلی مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ