باب شهادت در مسیر فراجا باز است 

اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مسیر فراجا مسیری جهادی و باب شهادت در این مسیر باز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر پنجشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: شهدای امنیت برای حفظ امنیت و تامین آسایش مردم جامعه جان شیرین خود را درطبق اخلاص گذاشتند و مقابل دشمنان وهنجارشکنان ایستادگی کردند و شهدای گرانقدر که فراجا هرسال برای امنیت مردم تقدیم می‌کند خود گواه بزرگی برای این مجاهدان است.

وی افزود: مجاهدت وجانفشانی پلیس در طول شبانه روز قابل تقدیر است پلیسی که هم در فضای مجازی و هم درفضای حقیقی تعطیلی ندارد شبانه روز در حال خدمت رسانی است.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام با بیان اینکه دو نعمتی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است مجهول هستند ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه سلامت وامنیت به عنوان ابعاد مهم زندگی مردم هستند که چالش در هریک از اینها زمینه دیگری را مختل می‌کند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود بیان کرد: پاسخ موشکی ایران به اسرائیل موجب شد هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در این عملیات آشکار شود و این رژیم کودک کش باید بداند که اگر دست از پا خطا کند پاسخ محکم‌تری خواهد گرفت.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به نقش مهم امنیت در پیشرفت وتوسعه جامعه ادامه داد: اقتداری که نیروهای نظامی و انتظامی دارند مثال زدنی است درحالی که درکشورهای همسایه ما ثبات امنیت وجود ندارد و مردم آن کشورها تحت چه فشارهای روانی هستند.

وی بیان کرد: نیروهای فراجا توان ایستادگی در مقابل دشمنان و برهم زدگان امنیت آرامش مردم رادر با قدرت دارند که نشان از مجاهدت، حماسه طلبی و شهادت طلبی این سربازن ولایی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ