تاخیر۳ماهه درپرداخت مطالبات دامداران/تشکلهای کشاورزی ساماندهی شود

اقتصاد ایران: تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی از تاخیر سه ماهه پرداخت مطالبات دامداران از کارخانه شیر پگاه انتقاد کرد و خواستار تسریع در پرداخت مطالبات دامداران شد.

هادی فرجی آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار هیأت رئیسه اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این دیدار ضمن عرض تبریک به وزیر جهاد کشاورزی از سیاست‌ها و برنامه‌های وزیر حمایت کامل خود را اعلام کرده و از اعلام به موقع قیمت محصولات کشاورزی سال زراعی جدید و افزایش قیمت شیر درب دامداری‌ها تشکر و قدردانی شد.

فرجی آزاد درخصوص مشکلات کشاورزی استان خواستار تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران استان شد و افزود: علی رغم گذشت حدود دو ماه از تحویل گندم به دولت هنوز گندمکاران مطالبات خود را کامل دریافت نکرده اند و از سوی دیگر با آغاز سال زراعی جدید به شدت با کمبود نقدینگی روبرو هستند که این مشکلات به اطلاع وزیر جهاد کشاورزی رسید.

فرجی آزاد از تأخیر سه ماهه پرداخت مطالبات دامداران از کارخانه پگاه خبر داد و خواستار تسریع در پرداخت مطالبات دامداران توسط پگاه شد.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی همچنین خواستار ساماندهی تشکل‌های کشاورزی و ایفای نقش مؤثر در مدیریت زنجیره تولید، توزیع و مصرف محصولات کشاورزی شد.

وی ضمن اشاره به اهداف تشکیل نظام صنفی کشاورزی درخصوص ساماندهی مشاغل کشاورزی و صدور پروانه فعالیت و کسب کشاورزی، خواستار تجدید نظر و اصلاح دستورالعمل ساماندهی دامداری‌های روستایی و عشایری شد.

وی در پایان خواستار اتصال سامانه سبک به درگاه ملی مجوزها شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ