ارائه ۱۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در رویداد فن‌نما

اقتصاد ایران: اصفهان - بیش از یک‌هزار و ۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در نمایشگاه فن‌نما ارائه شده و شهرداری اصفهان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در این طرح‌ها مشارکت کرده است.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اشاره به رویدادهای موفق و ایده‌های بکر ارائه شده در این نمایشگاه اظهار کرد: حضور پرشور بیش از ۳۳۶ شرکت‌ها و انجمن دانش‌بنیان، استارت‌ها، مراکز علمی و پژوهشی، پارک‌های علمی و فناوری و مؤسسات بزرگ همچون دانشگاه‌ها در «فن‌نما» مایه مسرت است.

وی با اشاره به محوریت نمایشگاه که ما برای وصل کردن آمده‌ایم، افزود: اهداف اصلی نمایشگاه فن‌نما ایجاد شور، نشاط، ارزش‌آفرینی و شبکه‌سازی بوده است که تجربه اصفهان و اجماع ۳۳۶ شرکت در یک مکان نشان می‌دهد که این موضوع تنها یک شعار نیست، بلکه می‌توان آن را به مرحله اجرا رساند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پیرامون برنامه‌ریزی بیش از ۲۰۰ رویداد در دومین دوره نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری، تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه نشان دهنده توانمندی‌های شهر اصفهان، دانشجویان، دانش‌آموزان و افراد زحمتکش کشور ایران است.

وی درباره حضور سایر کشورها به عنوان بازدیدکننده نمایشگاه فن‌نما، گفت: آشنایی این کشورها با توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بینان و فناورانه مراکز علمی، تخصصی، صنایع خلاق ایران به طور حتم برای اقتصاد اصفهان و کشور بسیار ارزشمند است.

طحانیان یکی از رویدادها و نکات قوت نمایشگاه فن‌نما را حضور پرشور دانش‌آموزان در مقاطع پایه‌های تحصیلی متعدد دانست و اظهار کرد: آشنایی محصلان با فعالیت‌ها، اقدامات شرکت و مراکز دانش‌بنیان‌ها و سازمان‌های عظیم بسیار ارزش آفرین است که میزان علم و توانمندی‌های فناورانه علم در اصفهان و کشور در کدام جایگاه و سطح قرار گرفته است.

وی پیرامون ارائه بیش از یک‌هزار و ۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در نمایشگاه فن‌نما، افزود: شهرداری اصفهان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در این طرح‌ها مشارکت کرده است، از این‌رو در حال حاضر بیش از پنج هزار میلیارد تومان طرح وجود دارد که شرکت دانش‌بنیان می‌توانند پاسخ بدهند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون جایگاه فناورانه و نوآوری از اهداف برنامه‌ریزی‌ها در نمایشگاه فن‌نما محقق شده است و برپایی رویدادها و مسابقات نیز می‌تواند بر اقتصاد اصفهان و کشور بسیار تأثیرگذار باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ