ساحل بابلسر از امکانات اولیه محروم است

اقتصاد ایران: بابلسر - رییس کل دادگستری مازندران با بیان این که متاسفانه ساحل بابلسر از امکانات اولیه مورد نیاز مسافران بی بهره است از عدم اجرای تکالیف دستگاه های اجرایی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از ساحل دریای بابلسر با بیان اینکه متأسفانه ورودی ساحل بابلسر از امکانات اولیه مورد نیاز مسافران نیز بی بهره است، افزود: مسافران از استان‌های مختلف، به موارد متعدد از جمله عدم وجود نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسب معترض بودند که عدم وجود این امکانات، موجب تأسف و ناراحتی است.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر در این راستا بر اجرای دقیق موارد مذکور و رفع مشکلات مورد نظر، نظارت کامل خواهد داشت و با متخلفین و مسئولینی که در اجرای وظایف خود نسبت به مردم کوتاهی کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

پوریانی خاطرنشان کرد: فراهم کردن امکانات لازم و کافی برای مردم شریف استان و گردشگران، وظیفه و تکلیف مسئولان مرتبط است و هیچ گونه کوتاهی در این خصوص از سوی مسئولین دستگاه‌های مرتبط در مازندران به ویژه شهرستان بابلسر به عنوان یکی از شهرهای گردشگری و مسافرخیر استان، مورد پذیرش نیست.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به میدان ورودی شهرستان بابلسر، اظهار کرد: انتظار از شهرداری و مسئولان ذیربط این بود که میدان مذکور به یک مکان زیبا مانند پارک در ورودی این شهرستان گردشگری تبدیل شود که متأسفانه وجود زباله در حریم راه، چهره شهر را نامناسب کرده است و موضوع باید از سوی دستگاه متولی، مورد پیگیری و اصلاح قرار گیرد.

پوریانی همچنین با اشاره ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور به استان‌ها، تصریح کرد: متأسفانه نسبت به اجرای تکالیف در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور در مازندران بی توجهی شده و موضوع از سوی مسئولین امر، مورد غفلت قرار گرفته است.

پوریانی ادامه داد: در این راستا دادگستری استان مازندران با توجه به تأکیدات ویژه رئیس قوه قضائیه، به موضوع ورود خواهد کرد و موضوع عدم اجرای تکالیف دستگاه‌های دولتی در راستای تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریا محور در استان را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران تاکید کرد: دستگاه قضائی در راستای توسعه، آبادانی و پیشرفت استان، نسبت به رفع موانع و مشکلات تولید وسرمایه گذاری، اهتمام ویژه خواهد داشت و با توجه به موارد مطرح شده در سند تحول قضائی، با ظرفیت بالای خود، موضوعات و مشکلات مبتلابه مازندران را مورد توجه قرار داده و در این راستا، در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

پوریانی همچنین در این روز، از مشکلات ایجاد شده برای مردم به دلیل عدم حفظ حریم جاده در شهرستان بابلسر و همچنین مشکل حریم رودخانه در روستای تازه آباد بابلسر بازدید و طی تماس تلفنی با مسئولین اجرایی مرتبط، دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود صادر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ