آنچلوتی: باید از این شکست درس بگیریم/ انتقادات منصفانه است

اقتصاد ایران: سرمربی رئال مادرید به شکست تیمش مقابل لیل در هفته دوم مرحله لیگی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل میزبانش لیل فرانسه تن به شکست یک بر صفر داد، پس از این دیدار گفت: این یک ورزش است و شما می‌توانید ببازید اما ما بازی خوبی از خود ارائه ندادیم. این چیزی است که مرا بیشتر نگران می‌کند اما ما همه منابع لازم را داریم که از این شکست درس بگیریم و بهتر عمل کنیم. ما باید سریع اوضاع را درست کنیم چون شنبه بازی دیگری (با ویارئال) در پیش داریم.

وی افزود: من بسیار صادق هستم. انتقادات به بازی امروزمان منصفانه و درست است و ما باید آن را بپذیریم. در این بازی عملکرد خوبی نداشتیم. وقتی سال گذشته دربی را باختیم، زنگ خطر بزرگی بود و امیدوارم این شکست نیز بتواند زنگ خطر بزرگی برای‌مان باشد. خوشبختانه اخیراً خیلی اتفاق نیفتاده که حریف بهتر از ما بوده باشد و شایسته پیروزی باشد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان خاطرنشان کرد: ما نتوانستم آنطور که باید در جریان بازی و در دوئل‌ها قرار بگیریم. در پایان بازی موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بازی را به تساوی بکشانیم اما مستحق برد نبودیم. ما باید یاد بگیریم و بدانیم که باید چه چیزهایی را بهبود ببخشیم، مانند این باری که باختیم. فکر نمی‌کنم انجام این کار خیلی سخت باشد.

رئال مادرید در حال حاضر با کسب یک برد و یک شکست از دو بازی اول خود در فصل جدید لیگ قهرنان اروپا، با 3 امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاده و بارسلونای 3 امتیازی را به خاطر تفاضل گل بهتر بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ