۱۴ پرونده فعالان اقتصادی کوهپایه بررسی شد

اقتصاد ایران: اصفهان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از بررسی ۱۴ پرونده فعالان اقتصادی شهرستان کوهپایه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقیقت‌سرشت صبح پنجشنبه در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان کوهپایه، ضمن گرامیداشت و تبریک عملیات وعده صادق ۲ در پاسخ به اعمال ناجوانمردانه رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: سیصد و چهل و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و سومین جلسه کارگروه تسهیل شهرستانی، با هدف رفع چالش فعالان اقتصادی شهرستان کوهپایه برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست‌ها ترویج و تقویت شکل‌گیری کارگروه‌های اقتصادی از جمله کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌های استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان متذکر شد: از جمله اقدامات توسعه محور مدیریت استان اصفهان، تفویض اختیار در مسائل امور اقتصادی از مرکز استان به کارگروه‌های شهرستانی بوده است.

حقیقت سرشت عنوان کرد: این رویکرد باعث شده تا امور با سرعت و دقت بیشتری دنبال و رضایت فعالان اقتصادی نیز بیش از پیش حاصل شود.

وی ادامه داد: علاوه بر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید امور بسیار مهمی در کارگروه آرد و نان نیز به کارگروه‌های شهرستانی تفویض شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از بررسی ۱۴ پرونده فعالان اقتصادی شهرستان کوهپایه در این نشست خبر داد و گفت: چالش فعالان اقتصادی در حوزه‌های زیرساختی، تأمین آب، برق و گاز، امور مربوط به شرکت شهرک‌ها، بیمه و مالیاتی بررسی و مصوبات لازم‌الاجرا اتخاذ شد.

حقیقت سرشت اضافه کرد: امیدواریم تصمیمات و مصوبات این ستاد بتواند موانعی را از پیش روی فعالان اقتصادی استان بردارد و هدف ایران اسلامی در رشد تولید محقق شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ