اقدام غرورانگیز دلاوران نیروهای مسلح با عملیات «وعده صادق ۲»

اقتصاد ایران: شیراز- مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، گفت: اقدام غرورانگیز دلاوران نیروهای مسلح با عملیات «وعده صادق ۲» فطرت مردم آزاده جهان را بیدار کرده و زمینه نابودی اسرائیل را رقم میزند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات وعده صادق ۲ در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جمهوری اسلامی در گفتمان انقلابی خود موضوع استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی را به صورت بنیادین در سبد حکمرانی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه همواره آمریکا جرثومه استکبار و اسرائیل غاصب نماد ظلم در کل تاریخ بشریت بوده‌اند، ادامه داد: مقابله، مواجهه و مقاتله ما با این دو رژیم منحوس همواره در راستای ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است.

قانع افزود: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ظلم، ستم، جنایت و وحشی‌گری کوتاه نیامده است تا جایی که با راهبرد شیطانی ترور، بخش قابل توجهی از فرماندهان، دانشمندان هسته‌ای و خدمتگزاران به اسلام و انقلاب را به شهادت رساند و الان وقت آن رسیده که ما با همه قدرت و توان خود بتوانیم مسئله پاک کردن اسرائیل از صفحه روزگار را رقم بزنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: اگرچه از دست دادن شخصیت بزرگ جهان اسلام شهید سید حسن نصرالله برای ما ضایعه جبران ناپذیری است؛ اما خون این شهید بزرگوار به زودی مقدمه نابودی اسرائیل را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل قطعاً ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، افزود: این اتفاق هزینه‌ای نیاز داشت که خون شهدای حزب الله، مقدمه این پیروزی و فتح عظیم خواهد بود.

قانع در توصیف حضور خودجوش مردم شیراز در این راهپیمایی تصریح کرد: فطرت ظلم‌ستیز و استکبارستیز مردم، در سراسر جهان با این رزمایش غرور انگیز دلاوران نیروهای مسلح به جوش آمده و بیدارتر از گذشته شده و زمینه‌ای را ایجاد کرده تا ما بتوانیم با همت عالی همه ملت‌های آزاده جهان به زودی نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین را رقم بزنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ