حمله موشکی شب گذشته سپاه محور انسجام برای جبهه مقاومت شد

اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار ویژه کاشان گفت: حمله موشکی شب گذشته سپاه محور وفاق و انسجام برای جبهه مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه چهارشنبه در تجمع مردم کاشان با اشاره به تبریک عملیات شب گذشته سپاه پرافتخار جمهوری اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: با ارزشمندترین ثمره این عملیات لبخند مردم لبنان، فلسطین و غزه و دیگر کشورهای محور مقاومت بود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ خواهد نوشت که پرتاب این موشک‌ها خرج خنده مردم بی دفاع غزه شد، ابراز داشت: این موشک‌ها از قلب ایران اسلامی پرتاب شد و گنبد آهنین این رژیم را به ورطه نابودی کشاند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه اهداف اصلی این حمله اماکن و تأسیسات نظامی بود، تصریح کرد: مواضع مسکونی به راحتی در تیررس موشک‌های ایران بود ولی موشک‌ها از این اماکن عبور کردند تا آسیبی به مردم نرسد هرچند رژیم صهیونیستی در حملات هوایی خود کودکان و زنان بسیاری را در لبنان و فلسطین به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی شب گذشته سپاه محور وفاق و انسجام برای جبهه مقاومت شد، گفت: پرتاب این موشک‌ها به پشتوانه مردم کشورهای محور مقاومت بود.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه امروز محور مقاومت در منطقه در یک جایگاه مقتدرانه است، افزود: پیام عبور موشک‌ها از آسمان تلآویو خونخواهی مردم بی دفاع غزه بود.

وی با بیان اینکه این حمله باعث شد که نقاب از چهره منافقانه رژیم صهیونیستی برداشته شود، خاطرنشان کرد: پیش از این رژیم صهیونیستی بسیار تلاش کرده بود از خود یک چهره مقتدرانه در افکار عمومی بسازد که قدرت پوشالی این رژیم از هم پاشیده شد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه طبق اخبار در این حمله بیش از ۲۰ فروند هواپیمای اف ۳۵ رژیم صهیونیستی از بین رفت، گفت: این حمله مایه اعتماد و خود اتکایی جبهه مقاومت شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ