عملیات‌های وعده صادق گوشه‌ای از عظمت انتقام سخت را نشان داد

اقتصاد ایران: فومن _ فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد موشک‌های ایرانی به هدف خورد، گفت: عملیات‌های وعده صادق گوشه‌ای از عظمت انتقام سخت را نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری شامگاه چهارشنبه در اجتماع حمایت از حمله موشکی ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی در فومن با اشاره به جنایات اسرائیل علیه اظهار کرد: رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در ماه‌های اخیر بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در فلسطین و غزه به خاک و خون کشید.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه اسرائیل نسل کشی را در غزه عمومی کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی حتی به بیماران در بیمارستان‌ها و کودکان و زنان رحم نمی‌کند.

جعفری با اشاره به شیطنت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه و تعدی به محور مقاومت، حزب الله و جمهوری اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی تابع صلح و آرامش است و هیچ گاه خواهان جنگ و نزاع نیست.

وی با بیان اینکه پاسخ تعدی و تجاوز دشمن را باید داد، افزود: خواستن داری در مقابل رژیم خون خوار و متجاوز صهیونیستی امکان پذیر نیست.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۱ و ۲ ضرب شست محکمی به دشمن زد، گفت: عملیات‌های وعده صادق گوشه‌ای از عظمت انتقام سخت و از دشمن را رقم زد.

جعفری با اشاره به اینکه دنیا ایران را به جنگ طلبی متهم می‌کند، اضافه کرد: پاسخ به تعدی و تجاوز به خاک و کیان اسلامی حق مسلم جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد موشک‌های ایرانی به هدف خورد، افزود: موشک‌های سپاه قهرمان ایران اسلامی از سد دیوار آهنین اسرائیل گذشتند و به هدف اصلی اصابت کردند.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه ۳ پایگاه نظامی و عملیاتی اسرائیل هدف موشک‌های ایرانی قرار گرفت، گفت: هیچکدام از مراکز اقتصادی، زیرساخت‌های تولیدی و مرکز اجتماعات مردمی رژیم صهیونیستی بمباران نشد چرا که ایران دنبال کشتار جمعی و مردمی نیست.

جعفری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در صورت تکرار اشتباهات استراتژیکی و تعرض به تمامیت ارزی و حاکمیتی ایران اسلامی با پاسخ کوبنده‌تری مواجه می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ