پاسخ کوبنده ایران به جنایات اسراییل خوشحال کننده بود

اقتصاد ایران: کرمانشاه- همزمان با عملیات وعده صادق ۲ مردم کرمانشاه از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران حمایت کرده و با جشن و پایکوبی این شادمانی خود را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- سمیه نوری: طی جنایات اسرائیل در ماه‌های اخیر و کشتارهای بی رحمانه‌ای که در سرزمین‌های اشغالی و نواره غزه بر مردم روا داشته هزاران کودک و زن و مرد به شهادت رسیدند اما در امتداد شرارت‌های این رژیم صهیونیستی چندی قبل در پی برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران اسلامی که شاهد حضور رهبر سیاسی حماس «اسماعیل هنیه» بودیم با شلیک پرتابه کوتاه‌برد با سر جنگی در پایتخت ایران توسط یک حملهٔ منتسب به اسرائیل به منظور ترور این شخصیت بودیم.

آنچه که مردم ایران را خشمگین و ناراحت کرده بود ترور یک شخصیت مهم سیاسی از سران جبهه مقاومت در فلسطین بوده که به عنوان میهمان در ایران حضور پیدا کرده و در خاک میزبان ترور شده بود که در همین راستا طی اخباری که شنیده می‌شد این بود که ایران قصد انتقام و پاسخ کوبنده به این رژیم متجاوز را دارد.

طولی نکشید که با بروز و شدت حملات بیشتر رژیم اسرائیل دبیرکل حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله» به شهادت رسید و در همین راستا مردم بی صبرانه منتظر انتقام سخت و تحقق وعده صادق برای پاسخ به جنایات و تجاوزات اسرائیل بود تا اینکه در نهایت پس یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی عملیات موشکی خود را علیه اسرائیل تحت عنوان «عملیات وعده صادق ۲» آغاز کرد.

در پی این حملات و پاسخ سپاه پاسداران به جنایات اسرائیل مردم کشور از سراسر استان‌ها در حمایت و رضایتمندی خود نسبت به این اقدام ایران به خیابان‌ها آمدند و خوشحالی خود را به نمایش گذاشتند.

در این بین اقشار مختلفی از دانشجویان، بسیجیان، مردم عادی، کسبه و بازاریان و… در این اجتماعات حضور پیدا کردند و در استان کرمانشاه نیز در این راستا اجتماعات گستره‌ای در شهرستان‌های مختلف را شاهد بود.

با پشت سر گذاشتن عملیات جدی و کوبنده ایران اسلامی علیه جنایات اسرائیل خبرگزاری مهر استان کرمانشاه به منظور اطلاع از رضایتمندی و دیدگاه مردم از این اقدام ایران با مردم به گفت‌وگو پرداخت.

پاسخ کوبنده ایران به جنایات اسراییل خوشحال کننده بود

کشور ایران در برابر اقدامات صهیونیستی ساکت نخواهد نشست

با حضور در اجتماع دانشجویان و بسیجیان شهر کرمانشاه یکی از این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ایران کشوری قدرتمند و قانون‌مدار در قوانین بین المللی است، اظهار کرد: با اقدام و عملیات شب گذشته ایران در برابر جنایات اسرائیل آنچه که امروز از چهره ایران اسلامی به جهان مخابره می‌شود یک چهره‌ای قدرتمند با توان بالای نظامی است.

وی افزود: تمام دنیا امروز فهمیدند که ایران کشوری نیست که در برابر اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی ساکت بنشیند بلکه بسیار محاسبه شده و با برنامه‌ریزی در پی پاسخ محکم و کوبنده خواهد بود.

این دانشجوی کرمانشاهی با ابراز سربلندی و خرسندی از این اقدام مقتدرانه ایران اسلامی در برابر رژیم کودک کش اسرائیل، تصریح کرد: ما به گفته‌های رهبر کشورمان ایمان داریم و میدانیم که بر اساس منویات مقام معظم رهبری این رژیم اشغالگر رو به زوال است.

پاسخ کوبنده ایران به جنایات اسراییل خوشحال کننده بود

حملات موشکی ایران در شب گذشته نمایشی از اقتدار نظامی ایران بود

در ادامه این گفت‌وگوها یک جوان کرمانشاهی دیگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این اقدام سپاه پاسداران بسیار برای ما مردم ایران خوشحال کننده بود و نشان دادیم که ایران در تمام زمینه‌ها توانمندی قابل توجهی داد و به راحتی می‌تواند یک رژیم ناچیز و اشغالگری همچون اسرائیل صهیونیست را با خاک یکسان کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جنایات گستره اسرائیل در سرزمین فلسطین و کشتاران هزاران نفر از زنان و کودکان بی گناه این اقدام ایران در شب گذشته نمایشی از اقتدار ایران و کوتاه نیامدن در برابر ظلم‌های این رژیم بود که مایه سربلندی و فخر ایرانیان بود.

این بسیجی جوان کرمانشاهی با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند که در ایران هیچ ظلمی بی پاسخ نمی‌ماند، گفت: با اقدام موشکی ایران در شب گذشته علیه سرزمین‌های اشغالی توسط اسرائیل کشورهایی مثل لبنان، فلسطین و … به پشتیبانی‌های ایران دلگرم شدند و این پیام را به آنها می‌رسانیم که کشور قدرتمندی همچون ایران حرف اول و آخر را در منطقه می‌زند و بی شک هیچ اقدام متجاوزانه و ظالمانه‌ای از سوی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

وی بیان داشت: حمله موشکی ایران در پاسخ به شیطنت‌های رژیم صهیونیستی اسرائیل در شب گذشته تنها ذره‌ای بود که بفهماند هرگونه اقدام نا به جا و نگاه چپ به خاک ایران نابودی این رژیم و محو شدن را برای همیشه به همراه خواهد داشت.

جمعیت ایرانی از شب گذشته پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل رضایتمندی خود را در انواع گوناگون به نمایش گذاشته و علاوه بر حضور میدانی و جشن و پایکوبی در خیابان‌ها در فضای مجازی برای دشمنان رجز خوانی می‌کنند و نسبت به قدرت موشکی ایران و این پاسخ کوبنده ابراز خرسندی و رضایت دارند.

پاسخ کوبنده ایران به جنایات اسراییل خوشحال کننده بود

مردم نسبت به اقدامات ایران برابر اسرائیل حمایتگر هستند

در پایان نیز در بین جمعیتی که پیر و جوان، کودک و نوجوانش خوشحال بودند و از این اقدام ایران تشکر می‌کردند، پیرمرد با عصا و کلاه به سر گوشه‌ای از خیابان با یک لبخند رضایت بخش ایستاد و نظاره‌گر شادی همشهریان خود بود و عصای خود را همراه با شعارهای آهنگین مردم بر زمین می‌کوبید.

این پیرمرد کرمانشاهی که گویی دوره‌های زیادی را از زمان‌های پیش از انقلاب را پشت سر گذاشته بود در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در بیان حال و هوای خود، عنوان کرد: کشور و مردم ما هیچگاه نسبت به ظلم و ستم دشمن بی پاسخ نبوده و اکنون این عملیات موشکی در پاسخ به جنایات اسرائیل بهترین پاسخ ایران بود و اکنون نسبت به این اقدام ایران حمایتگر و خرسندیم.

وی ادامه داد: اگر چه ما در دوران‌های مختلف در زمان براندازی رژیم شاهنشاهی و رقم زدن این انقلاب پر خیر و برکت تا زمان هشت ساله دفاع مقدس جوانان زیادی را تقدیم این اسلام کردیم اما این جمعیت و این اشتیاق نشان می‌دهد که این خلق و خوی ایثار و شهادت از نوادگانشان به آنها رسیده است.

پیر مرد کرمانشاهی تاکید کرد: این جوانان با روحیه بالا گوش به فرمان ولی امر مسلمین همچون سال‌ها قبل در زمان امام خمینی (ره) ولایتمدارانه مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود و شهادت و کشته شدن در راه اسلامی و انقلاب را افتخار می‌دانند.

وی در پایان گفت: مردم ما مردمی شجاع و با روحیه‌ای شهادت طلب هستند که با حس همزاد پنداری با قربانیان جنایات فلسطین این روزها در برابر هرگونه شکست رژیم اسرائیل همچون مردمان غزه و فلسطین و لبنان شادی و پایکوبی می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ