حملات کوبنده حزب‌الله به نظامیان صهیونیست ادامه دارد

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از حملات جدید خود علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و راستای در دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۲۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه دوم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در حدفاصل مسکاف عام و کفر گلعادی را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه دوم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در شهرک ابیریم را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

همچنین ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حدفاصل العدیسه و مسکاف عام نیز با یک موشک هدایت‌شونده ضدنفر از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان هدف قرار گرفت. در این حمله نیز شماری از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر هشدار در بخش‌هایی از الجلیل غربی از جمله مناطق اشغالی «المطله»، «مسکاف عام»، «حانیتا»، «یعرا» و «متسوفا» به صدا درآمده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ