«وعده صادق ۲»جلوه عینی از تحقق وعده پیروزی حق بر باطل است

اقتصاد ایران: معاون اول قوه قضائیه گفت:«وعده صادق ۲» جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل و نشانه‌ای روشن از قدرت اراده ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه در پیامی حملات قهرمانانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی تبریک را گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

“بسم الله القاصم الجبارین”

عملیات غرورآفرین فرزندان رشید ملت در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وعده صادق ۲ جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل و نشانه‌ای روشن از قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح کشور در عرصه بین‌المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارند گیتار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد در راه حمایت از مظلومین و مستضعفان عالم و دفاع از حقوق مشروع و قانونی خود با اقتدار و صلابت ایستاده است و با حملات قهرمانانه موشکی نیروی پرتوان هوافضای خود، موجب غرور و عزت ایرانیان عزیز و آزادی خواهان عالم و مجاهدان محور مقاومت شد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: اینجانب این عملیات غرورآفرین، ارزشمند و قدرتمند سپاه پاسداران، در حمله موشکی به مواضع مهم و از پیش تعیین شده در قلب رژیم غاصب صهیونیستی را به امت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران و خانواده‌های معزز شهدای فلسطین و لبنان و محور مقاومت تبریک گفته و ان‌شاءالله به وعده فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله پیروزی نهایی قطعاً با جبهه اسلام خواهد بود.

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ