۱۴۸ پروژه توسعه محلی در تهران به بهره برداری رسید

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۱۸ تهران از تکمیل و به بهره برداری رسیدن تعداد ۱۴۸ عنوان پروژه توسعه محلی در قالب طرح من شهردارم با هزینه ای بالغ بر یک هزار میلیارد ریال خبر داد.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ تهران در گفت‌وگو با مهر با اشاره به این نکته که در نخستین تجربه از طرح من شهر دارم، تعداد ۴۹ عنوان پروژه تعریف و کارسازی و در تجربه بعدی این آمار به سه برابر افزایش یافته است، اظهار داشت: با توجه به احصاء و اولویت بندی مطالبات شهروندان در این مرحله از طرح، عناوین پروژه‌ها در چهار حوزه خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و فنی و عمرانی تعریف و فاز اجرایی آنها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال آغاز شد.

وی ادامه داد: پایانه تاکسیرانی نعمت آباد، بهسازی و مرمت آب‌نمای بوستان‌های شاخص، فاز دوم پیاده روسازی خیابان شریعتی، توسعه فروشگاه‌های گلماند، نوسازی وسایل بازی و تندرستی تعداد ۱۴ بوستان، بهسازی تعداد ۵ بقعه شهدای گمنام، توسعه امکانات ورزشی و رفاهی بوستان ورزش از این دست پروژه‌ها است.

به گفته این مقام مسئول، مرمت و بهسازی روکش آسفالت معابر شاخص، افزایش سرانه فضاهای بهداشتی در بوستان‌ها، توسعه پاتوق‌های محلی، نوسازی تعدادی از ساختمان‌های سرای محلی، تبدیل انهار معابر به کانیو و… بخش دیگری از این عنوان پروژه‌ها به شمار می‌رود.

خسروی همچنین به تدابیر مدیریت شهری در نخستین تجربه از طرح من شهر دارم نیز اشاره و یادآور شد: تعداد ۴۹ عنوان پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۶۸۹ میلیارد ریال تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید و در مجموع ۱۴۸ پروژه توسعه محلی در این منطقه تهران داشته ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ