شعله‌های انتقام از رژیم صهیونیستی نباید خاموش شود

اقتصاد ایران: شیراز-نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به عملیات قهرمانانه وعده صادق۲ گفت:نباید اجازه دهیم شعله‌های انتقام از این رژیم منحوس خاموش شود و دیپلماسی برای تقویت میدان وارد صحنه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اسماعیل حسینی در نطق میان از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکریم در زمانه رهبری شجاع و حکیم زندگی می‌کنیم که با تاسی به امام علی (ع) هم مایه عزت جهان اسلام هستند و هم با حسن تدبیر و شرف اندیشی با اقدامات به هنگام و هوشمندانه سایه جنگ و نامنی را از سر ملت ایران دور می‌کنند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» ادامه داد: خدا را شاکریم از وجود نیروهای مسلح غیوری که نمی‌گذارند فرمان قاطع و مدبرانه رهبر انقلاب روی زمین بماند.

اسماعیلی با بیان اینکه ممکن است برخی بداندیشان با نجواهای مزورانه بخواهند مردم غیور ایران را از پیامدهای این اقدام نگران کنند افزود: به نمایندگی از ملت بزرگ ایران می‌گویم همان‌طوری که شهید سلیمانی هم فرمودند «ما ملت امام حسینیم» پس جنگ طلب نیستیم اما با قدرت از خود دفاع می‌کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان تصریح کرد: عملیات شجاعانه وعده صادق ۲ صرفاً یک پیام بود که در صورت ادامه شرارت‌ها از سوی رژیم خونخوار صهیونیستی فرآیند نابودی خود را تسریع می‌کند.

حسینی در ادامه با اشاره به عملیات قهرمانانه «وعده صادق ۲» گفت: نباید اجازه دهیم شعله‌های انتقام از این رژیم منحوس خاموش شود و دیپلماسی برای تقویت میدان وارد صحنه شود.

وی ادامه داد: انتظار از وزارت خارجه آن است که در گام اول از مشروعیت اقدامات جبهه مقاومت در فلسطین و عراق و لبنان و یمن با تمام توان سیاسی حمایت کند و در گام دوم با تدارک یک زیرساخت کارآمد و به‌کارگیری افراد شاخص دیپلماسی اقتصادی فعالی را در مبارزه با منافع این رژیم و قطع شریان‌های اقتصادی آن در پیش گیرد.

حسینی گفت: دولت و مجلس باید هشیار باشند چرا که رژیم خونخوار ممکن است قصد داشته باشد به حملات خود در جبهه مقاومت به ویژه لبنان بیفزاید تا ضمن انتقام‌جویی، حملات ایران را بی اثر نشان دهد؛ به همین دلیل این پیام مقتدرانه از سوی دولت ایران به این رژیم و متحدان منطقه‌ای و بین‌المللی آنان باید داده شود که ایران از این پس از کنار نسل کشی وحشیانه این رژیم علیه مردم منطقه به راحتی نخواهد گذشت و هزینه‌های دردناکی بر آنها تحمیل خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه همه ما نسبت به ایجاد آگاهی در سطح بین‌المللی و حمایت از مظلومین در هر نقطه از عالم مسئولیم، تصریح کرد: باید با سازماندهی قوی و حمایت‌های تسلیحاتی و سیاسی مانع از تکرار جنایت‌های این رژیم شویم و امکان ضربات دردناک به این جنایتکاران را فراهم کنیم و این وظیفه ذاتی و بخشی از هویت انقلاب اسلامی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ