هتل‌های آنکارا نزدیک سفارت کانادا

اقتصاد ایران: آنکارا شهری تاریخی با سنتی دیرینه، مقاصد توریستی و جاذبه‌های گردشگری خود، مکانی مناسب و پرطرفدار برای گردشگران و مسافران محسوب می‌شود. یکی از دلایل مهم سفر ایرانیان به کشور ترکیه، وجود سفارت کانادا در شهر آنکارا است که هتل‌های زیادی هم در این شهر برای مسافران خارجی در کنار این سفارتخانه قرار گرفتند.

آنکارا شهری تاریخی با سنتی دیرینه، مقاصد توریستی و جاذبه‌های گردشگری خود، مکانی مناسب و پرطرفدار برای گردشگران و مسافران محسوب می‌شود. یکی از دلایل مهم سفر ایرانیان به کشور ترکیه، وجود سفارت کانادا در شهر آنکارا است که هتل‌های زیادی هم در این شهر برای مسافران خارجی در کنار این سفارتخانه قرار گرفتند.

این هتل‌‌ها از امکانات و خدمات پیشرفته‌‌ای برخوردار هستند و با کیفیت کار خود در مهمانداری و پذیرش، سفر شما را در این شهر زیبا به یک تجربه دلنشین و به‌یادماندنی تبدیل می‌کنند. اگر شما هم با هدف مراجعه به سفارت کانادا به آنکارا رفتید، در این مطلب همراه ما باشید تا نزدیک‌ترین هتل های آنکارا به این مکان را مورد بررسی قرار دهیم.

هتل میراپالاس آنکارا

هتل میراپالاس یکی از بهترین هتل های آنکارا است. این هتل ۱۷۷ اتاق در ۱۵ طبقه دارد و با قرار گیری مرکز شهر، دسترسی به تمامی مراکز خرید تفریحی را به آسان‌ترین شکل ممکن تبدیل کرده است. این هتل با دو رستوران و منوی انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی تمام نیازهای مسافران را با توجه به ذائقه و سلیقه‌ها برآورده می‌سازد.

هتل میراپالاس با امکانات و خدماتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد جزو چندین هتل مشهور این شهر به حساب می‌آید و از هزینه نسبتا بالایی نیز برخوردار است. با ۱۱ دقیقه رانندگی می‌توانید از هتل میراپالاس آنکارا به سفارات کانادا برسید.

هتل پوینت آنکارا

هتل پوینت آنکارا یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های واقع در این شهر است. سالن‌های مخصوص برگزاری مهمانان، کتابخانه‌ها، باشگاه‌های تناسب اندام، اتاق مخصوص جلسات کاری و سینماهای مشترک و خصوصی از جمله ویژگی‌ها و مشخصات برجسته این هتل به حساب می‌آیند.

وجود امکانات پیشرفته هتل پوینت مانند خدمات خشکشویی، پارکینگ‌های رایگان، اینترنت و وای فای رایگان در سراسر بخش‌های هتل و کافی‌شاپ‌ و رستوران‌های موجود در بخش غذاخوری، این هتل را به یکی از مکان‌های لوکس شهر آنکارا تبدیل می‌کند. فاصله هتل پوینت آنکارا تا سفارات کانادا در این شهر به اندازه ۱۱ دقیقه رانندگی با خودرو است.

هتل‌های آنکارا نزدیک سفارت کانادا

هتل متروپولیتن آنکارا

متروپولیتن جزو هتل‌های مجهز و پیشرفته‌ای است که در مرکز شهر آنکارا قرار دارد. این هتل به سرو بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی کشور ترکیه شناخته می‌شود و شهره غذاهای لذیذ ترکی این رستوران در کل شهر پیچیده است. از امکانات رفاهی حمل‌ونقل عمومی این هتل می‌توان به ایستگاه‌های شارژی ماشین برقی، پارکینگ‌های رایگان با راننده، دسترسی ویلچرها برای رفت‌وآمد افراد کم توان و معلول و همچنین خدمات مخصوص لباسشویی و خشکشویی مهمانان و وجود صرافی‌ برای تبادل و تبدیل ارزها اشاره کرد.

استخرهای سرپوشیده، سونا و حوضچه‌های ترکی آب گرم هم یکی از بهترین تفریحات موجود در هتل متروپولیتن است که مسافران و گردشگران زیادی از آن استقبال می‌کنند. از هتل متروپولیتن تا سفارت کانادا در شهر آنکارا با خودرو به اندازه ۱۴ دقیقه فاصله وجود دارد.

هتل آتاکوسک آنکارا

هتل مجلل آتاکوسک، یک هتل پنج ستاره با ۶۳ اتاق است که در منطقه معروف آنیت کبیر آنکارا قرار دارد. این هتل برای افرادی که به دنبال اقامت و تفریح در نزدیکی سفارت کانادا هستند، گزینه مناسبی به حساب می‌آید. از برجسته‌ترین ویژگی‌های خدماتی این هتل می‌توان به سالن‌های رقص، سالن‌های آرایشی مردانه و زنانه، خدمات فتوکپی و چاپ و پارکینگ‌های خصوصی برای پارک خودرو اشاره کرد.

هتل آتاکوسک در نزدیکی موزه قوم نگاری و حمام رومی قرار دارد که می‌توان به سرعت به این مکان‌های تاریخی دسترسی یافت و خاطراتی خوش و به‌یاد‌ماندنی را با همسفرانتان تجربه کنید. شما با خودرو از هتل آتاکوسک آنکارا تا سفارت کانادا در این شهر به اندازه ۱۳ دقیقه فاصله دارید.

هتل اکسیدنتال آنکارا

هتل اکسیدنتال با چهار ستاره، یکی از مکان‌های شلوغ و پرتجمع در آنکارا به حساب می‌آید. این هتل خدماتی نظیر اجاره خودروها، سونا، حوضچه‌های آب گرم ترکی و تلویزیون‌های سینمایی را برای مسافران فراهم می‌کند و با امکانات قابل توجهی که ارائه می‌دهد، قیمت بسیار مناسبی دارد.

این هتل با توجه به طراحی بر اساس سبک سنتی و کلاسیک بیش‌تر برای اقامت خانواده‌ها مناسب است. این هتل در مرکز شهر، ناحیه کاواکلیدره و خیابان تونالی قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید به مهم‌ترین خیابان‌ها، فروشگاه‌ها و... دسترسی پیدا کنید. با اقامت در هتل اکسیدنتال با خودرو بعد از ۲۹ دقیقه به سفارت کانادا در شهر آنکارا می‌رسید.

هتل‌های آنکارا نزدیک سفارت کانادا

هتل دافنه آنکارا

هتل دافنه هم یکی از چندین هتل محبوب و پرطرفدار و سه ستاره شهر آنکارا است. دیزاین و طراحی‌های فوق‌العاده‌ای در این هتل به کار گرفته شده و با داشتن مکان‌های سرباز و بدون سقف، استراحتگاهی موقت برای مسافران خود دارد.

از جمله خدماتی که این هتل به توریست‌ها و گردشگران خارجی زبان خود ارائه می‌دهد، می‌توان به اجاره وسایل حمل‌ونقل، سالن‌های کنفرانس و مجالس عمومی، اینترنت و وای فای رایگان، صرافی و پارکینگ خصوصی خودروها اشاره کرد. در مقایسه با دیگر هتل‌های مشهور آنکارا، این هتل هم امکانات تفریحی مانند اجراهای زنده موسیقی، سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های بدنسازی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. میان هتل دافنه آنکارا تا سفارت کانادا در این شهر با خودرو به اندازه ۱۲ دقیقه فاصله وجود دارد.

در نهایت اگر شما هم برای پیگیری کارهای خود باید به سفارت کانادا در ترکیه مراجعه کنید، مقصد شما آنکارا است. بدون شک برای این کار به محلی برای اقامت نیاز دارید. در این مطلب چند نمونه از بهترین هتل ‌های آنکارا در نزدیکی سفارت کانادا را معرفی کردیم.

شما می‌توانید با جستجو درباره این هتل‌ها اطلاعات بیش‌تری درباره هر کدام به دست آورید و برای رزرو یکی از آن‌ها تصمیم بگیرید. با مراجعه به سایت علی بابا و هتل‌های آنکارا می‌توانید هتل‌های نزدیک به سفارت کانادا را پیدا کنید، اطلاعات زیادی درباره آن‌ها و نظرات مشتریان قبلی را بخوانید. با رزرو اینترنتی هتل های آنکارا در نزدیکی سفارت کانادا، دیگر نیاز نیست نگران تکمیل ظرفیت هتل‌ها باشید.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ