پیام تبریک امام جمعه تبریز در پی عملیات موشکی « وعده صادق ۲ »

اقتصاد ایران: تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی عملیات غرور آفرین حمله موشکی سپاه علیه دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم. قال الله تعالی: وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی

سپاس و حمد بی‌پایان خداوندی را که ملت عزیز و مقتدر ایران را در مسیر نورانی انقلاب اسلامی به اوج عزت و افتخار نشانید.

در این پیام خاطر نشان شده است: تارک این راه نورانی، نام امام عظیم الشان انقلاب (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای گران‌قدر به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سید مقاومت سید حسن نصرالله می‌درخشد.

امام جمعه تبریز در پیام خود اظهار کرده است: عملیات غرورآفرین فرزندان رشید ملت در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وعده صادق ۲ جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و نشانه‌ای روشن از "قدرت اراده ملت ایران" و " نیروهای مسلح کشور" در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

حجت الاسلام مطهری اصل بیان کرده است: سپاهِ مقتدر، دیشب دروازه‌های جهنم را به روی صهیونیست‌های خونخوار و جنایت‌کار و تروریست و کودکش گشود و روند افول و سقوط رژیم اشغالگر قدس را سرعت بخشید و هنگامه‌ای در جهان خلق کرد که دوستان را امیدوار و ستایشگر و افتخار کننده و دشمنان را مات و مبهوت کرد.

وی در این پیام تاکید کرده است: امروز بر نخبگان فرض و واجب است که با تمسک عملی به فرمان جهاد تبیین، ابعاد و زوایای شگفت‌انگیز و معنادار عملیات وعده صادق ۲ را برای مردم تحلیل و بازخوانی کنند.

امام جمعه تبریز در این فضای آکنده از غرور و غیرت، از پاسداران و ارتشیان عزیز و همه نیروهای مسلح که در میدان نبرد عزتمندانه، پرچم اسلام و مقاومت را برافراشتند، صمیمانه تشکر کرده و این پیروزی بزرگ را به حکیم فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران، قوای سه‌گانه و تمامی نیروهای مقاومت تبریک گفته است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرده است: ما به وعده فرماندهان و سرداران و اُمرایمان ایمان داریم و می‌دانیم که در صورت تعرض مجدد رژیم به جغرافیای سرزمینی و معنوی جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح تحت هدایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و با پشتیبانی دولتِ و مجلس، نسخه رژیم جعلی را خواهند پیچید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ