رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی تبلیغ تخصصی است

اقتصاد ایران: شهرکرد-مسوول اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد ساماندهی تبلیغی در کشور تبلیغ تخصصی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مشکدار پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی آغاز به کار نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در چهارمحال و بختیاری که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد با اشاره به اهمیت فعالیت‌های تبلیغی طلاب، اظهار کرد: درواقع سبقه حوزه علمیه نیز از ابتدا بر همین اساس بوده و از زمانی که طلبه‌ها به یک رشد و بالندگی حداقلی می‌رسیدند به فضای تبلیغ وارد می‌شدند اما در حال حاضر سن و پایه تحصیلی خاصی برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فرآیند تشکیل پرونده طلاب در دفتر تبلیغات اسلامی به این صورت است که ابتدا در سامانه‌ای به نام سمتا ثبت‌نام انجام و مدارک مورد نیاز بارگذاری می‌شود و پس از تأیید پیامی برای مبلغان ارسال می‌شود در مراحل بعدی مبلغان باید در دوره‌های آموزشی مجازی شرکت کنند و در انتها نیز برای طلاب آزمون مجازی برگزار و گواهی شرکت در دوره نیز به افراد اعطا می‌شود.

مسئول اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: با توجه به نکات ذکر شده امکان رسیدگی به امور تشکیل پرونده مبلغان در دفتر تبلیغات اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و افراد نیاز به حضور در اصفهان ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مشکدار عنوان کرد: رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد ساماندهی تبلیغی در کشور تبلیغ تخصصی است به همین جهت مبلغان جهت حضور در دوره‌های آموزشی تشکیل پرونده به مدرک سطح دو نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان تخصصی به نهادها، مدارس، مراکز فرهنگی و… اعزام می‌شوند و فعالیت این گروه از مبلغان در تمام طول سال است اما مبلغان عمومی در مناسبت‌های خاص مانند محرم، ماه مبارک رمضان، فاطمیه و… فعالیت خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ