حمله باشگاه پرسپولیس به فروشندگان منیریه!

اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از حقوق برندینگ خود، اقدام به ضبط اقلام فروشندگان غیرمجاز ورزشی شد.

ورزش سه: چنانکه پیش از این اعلام شده بود، اقدامات برای مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از نام، نشان و برند پرسپولیس که نسبت به ارایه خدمات، محصولات و کسب انتفاع مادی و معنوی بدون اخذ مجوز از باشگاه پرسپولیس مبادرت می‌ورزند، در دستور کار قرار دارد.

در این ارتباط، طی روزهای گذشته با توجه به گزارش‌های هواداران و همچنین بازرسی و بررسی میدانی، تعدادی از فروشگاه‌های واقع در حوالی میدان منیریه و خیابان حضرت ولیعصر (عج) منتهی به این میدان، شناسایی شدند که بدون اخذ مجوز‌های لازم و رعایت حقوق مادی و معنوی باشگاه پرسپولیس و هواداران و سهامداران آن نسبت به عرضه و فروش اقلام پرسپولیسی اقدام می‌کردند.

در این ارتباط پس از ارسال اظهارنامه، با همکاری کلانتری محترم ۱۲۹ جامی بر اساس موازین قانونی نسبت به ضبط اقلام مذکور از فروشگاه‌هایی که نسبت به هشدار صادره توجه نداشتند، اقدام شد. همچنین مهلت مجددی برای مالکان فروشگاه‌ها تعیین شد که در صورت عدم اخذ مجوز و ارتکاب مجدد تخلف، پیگیری حقوقی و قضایی برای پلمب فروشگاه و تعیین جریمه نقدی از سوی باشگاه در دستور کار قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس نام، برند و علامت تجاری خود همچنین عبارات فارسی و لاتین «پرسپولیس» و «PERSEPOLIS» را در تمام طبقات تجاری به ثبت رسانده است و استفاده از این موارد در انحصار این شرکت قرار دارد.

گفتنی است؛ در این ارتباط، اقدامات باشگاه در حوزه فروشندگان اقلام پرسپولیس در فضای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی و تولیدکنندگان محتواهای پرسپولیسی در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی و پلتفرم‌ها در حال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ