ندای «مرگ بر اسرائیل» در اجتماع حمایت از وعده صادق۲ طنین انداز شد

اقتصاد ایران: در اجتماع مردمی حمایت از وعده صادق ۲، زن،مرد، جوان،کودک و پیر با در دست داشتن پرچم‌هایی فلسطین، حزب الله و لبنان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ندای مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع مردمی حمایت از عملیات وعده صادق ۲ در میدان امام حسین (ع) تهران امروز چهارشنبه یازدهم مهر ماه از دقایقی پیش و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آغاز شد.

در پی جنایات رژِیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصر الله و سردار دلاور سپاه اسلام شهید عباس نیلفروشان به پاس گرامیداشت یک عمر مجاهدت اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی مردم قدر شناس ایران اسلامی در سراسر کشور و در تهران گردهم آمده اند و ضمن بزرگداشت این عالم بزرگ مجاهد، با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و تقدیر و تشکر از قوای مقتدر و نیروهای مسلح کشور، اجتماع بزرگ و دشمن‌شکنی را به نمایش گذاشته و با حمایت کامل از عملیات انتقام، از ملت‌های مظلوم بویژه مردم لبنان و غزه مظلوم و قهرمان پشتیبانی خواهند کرد.

گفتنی است پس از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی، شب گذشته، امروز صبح و هم اکنون گروه‌ها و اقشار مختلف مردم با تجمع و حضور در خیابان‌ها و میدان‌های شهر تهران به حمایت از محور مقاومت و پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی پرداختند.

در این گردهمایی مردمی، زن و مرد و کودک و پیر با در دست داشتن پرچم‌هایی فلسطین، حزب الله و لبنان و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ندای مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از آغاز مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: عملیات وعده صادق ۲ موضوعی بود که ملت سرافراز ایران و محور مقاومت انتظار آن را می‌کشید. یقیناً خون شهید سیدحسن نصرالله بیش از این رژیم اشغالگر قدس را غافلگیر خواهد کرد.

وی افزود: روح شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید نصرالله پیروزی نهایی را برای ملت فلسطین رقم خواهند زد. ما انتظار داریم از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همانطور که بحمدلله دیشب با این اقتدار به رژیم غاصب صهیونیستی ضربه شست را نشان دادند، مبارزه با رژیم غاصب را ادامه دهند.

در حال تکمیل....

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ