شکرانه حمله موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل

اقتصاد ایران: سمنان- آموزش و پرورش استان سمنان به شکرانه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره‌کل آموزش و پرورش این استان در پی حمله مقتدرانه و مؤفق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم صهیونیست در سرزمین‌های فلسطین اشغالی، بیانیه‌ای صادر و به شکرانه این پیروزی از دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه و همراهی ارتش و پشتیبانی وزارت دفاع، قدردانی کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عزیز که با حمله مقتدرانه خود، اهداف مهم نظامی و امنیتی دشمن را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار دادند جای بسی قدردانی است و اِین اقدام در واقع اعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد با هدف تنبیه متجاوز و تحقق هشدارهای پیشین به اردوگاه استکبار جهانی و ایادی آن بود.

امید که این اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی به خباثت رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیست، مورد قبول حضرت حق و شادی حضرت ولی‌عصر (عجمقام معظم رهبری و تمامی شیعیان و مسلمانان جهان قرار گیرد.

بی‌شک نام و یاد فرماندهان دلیر و رشید مقاومت همچون حاج‌قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه در ذهن شیعیان و آزادگان جهان تا همیشه ماندگار خواهد شد.

بدین‌وسیله جامعه نخبگانی آموزش و پرورش استان سمنان، همگام و همراه با ملت غیور و قهرمان ایران به شکرانه عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تحقیر تاریخی رژیم خون‌آشام صهیونیست، پیشانی بر آستان قدس ربوبی قرار داده و دست به دعا برداشته و ضمن اعلام بیزاری خود از وجود منحوس استکبار از درگاه خداوند متعال، پیروزی نهایی مظلومان جهان به‌ویژه مردم فلسطین و آزادی قدس شریف را مسئلت دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ