پاسخ به حماقت‌های رژیم صهیونیستی باید کوبنده باشد

اقتصاد ایران: کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: پاسخ به حماقت‌ها و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی باید کوبنده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حمله سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران بر علیه مواضع نظامی رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: این حملات در تأسیسات نظامی بود ولی اگر قرار باشد پاسخی از طرف رژیم صهیونیستی داده شود به گفته مسؤولین کشور حمله مجدد در وسعت بیشتری و به زیرساخت‌های اقتصادی این رژیم جعلی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حماقت‌های رژیم صهیونیستی منطقه و حتی جهان را دچار تنش کرده است، ابراز داشت: پاسخ به این حماقت‌ها و اقدامات تروریستی باید کوبنده باشد تا دیگر جرأت نداشته باشد به این رفتارهای تروریستی فکر کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از تمام قوانین بین المللی عبور کرده است، تصریح کرد: متأسفانه دنیا در مقابل جنایت‌های این رژیم جعلی سکوت کرده است در حالی زنان و کودکان زیادی در فلسطین و لبنان در حملات هوایی این رژیم به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه ایران هیچگاه در طول تاریخ شروع کننده نبرد نبوده است، گفت: اما ایران در مقابل هرگونه حمله و تعدی مقاومت کرده و با تمام توان و با قدرت تمام به هرگونه تعدی پاسخ کوبنده می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی قصد ایجاد یک خاورمیانه جدید دارد، افزود: به حول و قوه الهی و با کمک رزمندگان جبهه مقاومت این اتفاق نمی‌افتد و اگر قرار باشد خاورمیانه جدیدی شکل بگیرد انشاالله با آزادی قدس عزیز شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارادت و قدرت ملت ایران را تمام دنیا دید، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد مجدد رژیم صهیونیستی حماقتی بکند مطمئن باشد که به گونه‌ای با آن برخورد خواهد شد که در طول عمر نحس خود تا به حال ندیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ