لزوم تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی لرستان

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان بر لزوم تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان که با بررسی ۱۶ پرونده واحدهای اقتصادی استان پیگیری شد، اظهار داشت: از بین پرونده‌های بررسی شده تعداد ۱۱ مورد مربوط به واحدهای صنعتی بودند که تماماً به سرانجام رسیدند و موانع فعالیت این واحدها برداشته شد.

وی ادامه داد: تعداد پنج پرونده نیز مربوط به واحدهای کشاورزی بودند که خوشبختانه مشکلات عمده آنها رفع شد.

استاندار لرستان، تصریح کرد: تعیین و تکلیف برخی از پرونده‌های مطرح شده در ستاد نیز از حیطه تصمیم‌گیری در سطح استان خارج بودند و به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع داده شدند.

شفقت، با تمجید از همراهی مسئولین برای رفع موانع تولید استان، تصریح کرد: دراین‌بین نماینده دستگاه‌ها و بانک‌ها موافق بودند که در تهران برای رفع موانع این واحدهای اقتصادی پیگیری کنند.

وی از کارگروه‌های وابسته به ستاد تسهیل استان به‌خاطر اقدامات کارشناسی دقیق پرونده‌ها قبل از طرح در ستاد تشکر کرد و گفت: در کارگروه‌های زیر مجموعه ستاد تسهیل شرایط تمامی ذی‌نفعان به‌صورت کامل و موشکافانه در نظر گرفته شده و با یک تحلیل کارشناسی دقیق پرونده برای طرح در ستاد تسهیل استان آماده می‌شود.

استاندار لرستان، افزود: این کار کارشناسی منظم کمک می‌کند تا تصمیمات اتخاذی در ستاد تسهیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شوند.

شفقت، اظهار کرد: بیش‌تر پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل مطرح می‌شوند مربوط به واحدهایی است که به‌خاطر مشکلات عدیده به‌ویژه بدهی‌های بانکی در آستانه تعطیلی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در این ستاد تلاش می‌شود با درنظرگرفتن تمامی جوانب از تعطیلی این واحدها جلوگیری شود تا فرصت ترمیم مشکلات خود را به دست بیاورند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ