آمادگی ورزشگاه تختی برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل امنیتی استانداری تهران با اشاره به بهسازی های صورت گرفته در ورزشگاه تختی، گفت: این ورزشگاه می تواند تا زمان آمادگی کامل ورزشگاه آزادی، میزبان مسابقات فوتبال لیگ برتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون تأمین نظم و امنیت مسابقات ورزشی، با تاکید بر ضرورت ایجاد شرایط ایده آل و در شأن ورزش دوستان عزیز، در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: در آماده سازی ورزشگاه‌های استان تهران، شاهد تلاش، کوشش و همدلی همه عوامل و پیشرفت امور در این زمینه بوده ایم.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران با اشاره به تصمیم گیری ها در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر در محل ورزشگاه تختی، گفت: در این راستا مسؤولان مرتبط بازدیدهای لازم را از ورزشگاه به عمل آوردند که در ابتدا شرایط برای برگزاری مسابقات فراهم نبود ولی با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان مربوطه هم اکنون این امکان فراهم شده است.

سادات در ادامه گفت: در حوزه آماده سازی ورزشگاه تختی پیشرفت‌های خوبی طی چند ماه اخیر حاصل شده است.

وی نگاه تک بعدی و صرف مسؤولیت محور بودن در حوزه‌های مختلف را آسیب زا دانست و بیان کرد: باید تفکر بنیادی در حوزه برگزاری مسابقات ورزشی این باشد که فضای امن و آرام برای علاقه مندان به فوتبال ایجاد شود و ورزشکار و هوادار دغدغه دیگری نداشته باشند.

مشاور استاندار تهران با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد ورزشگاه تختی، این ورزشگاه را یکی از سرمایه‌های حوزه ورزش استان اعلام کرد و افزود: خدمات و تلاش‌های اداره ورزش و جوانان استان تهران در بهسازی این ورزشگاه قابل تقدیر است.

سادات گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، این ورزشگاه می‌تواند تا زمان آمادگی و بهره برداری کامل ورزشگاه آزادی، میزبان مسابقات لیگ برتر باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ