پاختاکور مقابل پرسپولیس برنامه داشت/ کار برای صعود سخت است

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال گفت: تیم پاختاکور برای بازی مقابل پرسپولیس برنامه داشت و دو امتیاز مهمی را از دست دادیم که کار را برای صعود به مرحله بعد سخت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه ۹ مهر و در هفته دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا رو در روی تیم پاختاکور ازبکستان قرار گرفت که این بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان گاریدو نتوانستند نتیجه پیروزی خود را حفظ کنند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این بازی اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خوب آغاز کرد و به گل زودهنگامی هم دست یافت اما نمی‌دانم چرا در طول بازی عقب کشید و اجازه داد که بازیکنان حریف به سمت دروازه ما حمله‌ور شوند.

او ادامه داد: تیم پاختاکور بازیکنان فیزیکی و تاکتیکی زیادی داشت و در زمین بازی بسیار باهوش و خلاق بودند و تیم حریف برای بازی با پرسپولیس برنامه داشت و پرسپولیس هم موقعیت‌هایی داشت اما آنطور که باید نشد و دو امتیاز از چنگ ما در آمد.

برزگر در رابطه با شرایط پرسپولیس در نیمه دوم تصریح کرد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل محتاط بازی کرد و در نیمه دوم به دلیل شدت گرفتن بارش باران، زمین بسیار لغزنده شد و همین موضوع هم روی عملکرد پرسپولیس تأثیر گذاشت. گاریدو در نیمه دوم تغییرات زیادی را انجام داد و نفراتی که هم وارد زمین شدند نهایت توان خود را برای پرسپولیس گذاشتند و حتی در دقایقی روند بازی به سود پرسپولیس روان تر شد.

پاختاکور مقابل پرسپولیس برنامه داشت/ کار برای صعود سخت است

او افزود: کار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد سخت شده است و هر بازی در آسیا برای این تیم حکم فینال را دارد و باید در آن پیروز شود تا در پایان بتواند در جمع ۸ تیم قرار گیرد و به دور بعدی مسابقات راه یابد.

برزگر در رابطه با دیدار پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان گفت: تمام دیدارها در لیگ سخت است و نمی‌شود هیچ بازی را آسان دانست. مخصوصاً دیدار با تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند سخت‌تر است. چادرملو اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در دیدارهای اخیر خود نشان داده که بازیکنان جوان این تیم با انگیزه هستند و خطرناک ظاهر شده‌اند.

او تصریح کرد: پرسپولیس نباید از این بازی دست کم بگیرد و بازیکنان این تیم باید برای پیروزی تلاش کنند. به نظر نمی‌آید که پرسپولیس در لیگ برتر مشکلی داشته باشد و تیم خوب و جوانی را در اختیار داریم یکی از معضلات اصلی پرسپولیس اکنون لیگ نخبگان آسیا است که باید در آن مسابقات نتیجه کسب کنیم. همانطور که گفتم از تیم‌هایی مانند چادرملو هم نباید غافل شد.

برزگر در پایان گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و تاکتیکی است که اگر شرایط زمین خوب باشد بازیکنان این تیم می‌توانند عملکرد بسیار خوبی را داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ