افتتاح طرح محله محور گامی موثر در راستای تحقق استقلال مناطق

اقتصاد ایران: اراک- فرماندار اراک گفت: افتتاح طرح محله محور مسجد بنیان گامی موثر در راستای تحقق استقلال مناطق این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر هادی عصر سه شنبه در آئین افتتاح طرح محله محور مسجد بنیان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: با شهادت سید مقاومت، ملت‌های مسلمان از راه و هدفمان دست برنمی دارند و قاطعانه در برابر این جنایت هولناک ایستادگی می‌کنند.

امیر هادی افزود: اسرائیل باید بداند با این جنایت وحشیانه، به نقطه پایان خود نزدیک شده است.
وی، شهرداری و شورای شهر را متولی اصلی طرح محله محوری مسجدبنیان دانست و افزود: این طرح، گامی بزرگ در راستای تحقق استقلال مناطق شهر اراک خواهد بود که جای تقدیر دارد.

اجرای طرح محله محوری مسجد بنیان بخشی از آمیزه‌های دینی است

شهردار اراک نیز در این آئین گفت: طرح محله محور مسجد بنیان با هدف تحقق پذیری پروژه‌های عمرانی، بهبود کیفیت زندگی، رفع مشکلات منطقه با محوریت مساجد و احیای هویت محله افتتاح شد.

علیرضا محمودی، طرح محله محوری مسجد بنیان را بخشی از آمیزه‌های دینی دانست و افزود: اجرای برنامه ریزی منطقه‌ای بر اساس آموزه‌های دینی رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: در این طرح، مدیریت شهری با مشارکت دستگاه‌های متولی و برگزیدگان محلات در جهت رفع مشکلات و بهبود مسائل اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی مردم گام بر می‌دارد.

انتشار سه جلد کتاب با محوریت مسجد محوری توسط سازمان تبلیغات

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به انتشار سه جلد کتاب با محوریت مسجد محوری توسط سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طرح محله محوری مسجد بنیان، دارای پشتوانه عمیق مطالعاتی است.

پیمان عین القضاتی، شورای ششم را شورای فرهنگ محور دانست و افزود: طبق تحقیقات شورای اجتماعی مشخص شد تنها ۱۵ درصد از سرانه فرهنگی و آموزشی در شهر اراک تحقق یافته است که نتیجه آن شهرک‌های فاقد مسجد و فضای سبز شده است.

وی بیان کرد: مطالبه گری و رفع مشکلات شهروندان در اولویت اقدامات شورای ششم و مدیریت شهری است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ