ادعای رسانه‌های غربی درباره واکنش ایران به رژیم صهیونیستی

اقتصاد ایران: رسانه‌های غربی امروز در خصوص واکنش ایران به رژیم صهیونیستی ادعاهایی را مطرح کرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های آمریکایی امروز سه شنبه ادعاهایی را در خصوص واکنش ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی مطرح کردند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شد: حمله مورد انتظار ایران ۳ پایگاه هوایی و مقر اطلاعاتی در شمال تل آویو را هدف قرار خواهد داد.

نیویورک تایمز همچنین به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی مدعی شد: ما معتقدیم که حمله ایران با موشک‌های بالستیک ظرف ۱۲ ساعت آینده رخ خواهد داد. حمله اسرائیل به ایران شامل موشک‌های بالستیک نیز می‌شود

وبگاه آکسیوس به نقل از مقامات کاخ سفید در این خصوص ادعا کرد: ایران قصد دارد به زودی حمله‌ای موشکی علیه (رژیم) اسرائیل انجام دهد. ما اطلاعات اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد ایران قصد دارد به زودی به اسرائیل حمله موشکی کند.

آکسیوس همچنین به نقل از یک مقام ارشد اشغالگران قدس ادعا کرد: اسرائیل معتقد است که حمله ایران (به این رژیم) در چند ساعت آینده انجام خواهد شد. نتانیاهو رایزنی‌های امنیتی را در مورد حمله مورد انتظار ایران انجام داد.

از سوی دیگر، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد: حمله مورد انتظار ایران به اسرائیل ممکن است فراتر از حمله‌ای باشد که در آوریل گذشته (عملیات وعده صادق) انجام داد. … پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر آماده شدن ایران برای حمله موشکی به اسرائیل، قیمت نفت حدود ۳ درصد افزایش یافت.

شبکه تلویزیونی سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: ما انتظار داریم که حمله ایران به اسرائیل مشابه حمله‌ای باشد که در آوریل گذشته (عملیات وعده صادق) انجام داد.

شبکه تلویزیونی اِی بی سی نیوز هم به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: اگر ایران به اسرائیل حمله کند، واکنش تند خواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گفت: ما برای هرگونه احتمال و سناریو آماده هستیم و نیروهای ما در آماده باش هستند!

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از یکی از مقامات پنتاگون مدعی شد: طی روز گذشته شاهد افزایش جابجایی و انتقال پرتابگرهای موشکی ایرانی بوده ایم. اسکادران هواپیماهایی که قرار است به منطقه اعزام شوند، طی چند روز به ترتیب به منطقه خواهند رسید. ناو هواپیمابر آمریکایی «هری اس ترومن» ظرف چند روز آینده به دریای مدیترانه می رسند.

از سوی دیگر، یک مقام آمریکایی به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: ایران حرکت پرتابگرهای موشکی را برای هدف قرار دادن اسرائیل آغاز کرده است. ایران در حال آماده شدن برای حمله به اسرائیل است.

ادامه دارد....

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ