اجتماع زنان ایرانی در همدلی با خواهران لبنانی و جبهه مقاومت

اقتصاد ایران: اجتماع زنان ایرانی در همدلی با خواهران لبنانی و جبهه مقاومت امروز مقابل دفتر حزب الله لبنان برگزار شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اجتماع زنان ایرانی در همدلی با خواهران لبنانی و جبهه مقاومت با حضور مریم اردبیلی، مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، جمعی از مسئولان، زنان سفرای کشورهای اسلامی، بانوان هنرمند و سایر اقشار بانوان در محل بوستان ملت، رو به روی دفتر حزب الله لبنان برگزار شد.

در این مراسم ضمن قرائت بیانیه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، به صورت نمادین چند نهال زیتون نیز به دست بانوان برای ابراز هم‌بستگی با مردم لبنان کاشته شد.

در متن بیانیه قرائت شده آمده است:

سید حسن نصرالله عزیز، شهید عدالت و حقیقت و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش مانند شیطان بزرگ آمریکا و مدافع مظلومان بود. او و یاران صدیقش، بار سنگین دادخواهی و حق‌طلبی را در شرایطی در جهان امروز به دوش کشیدند که سازمان‌های بین‌المللی، شرکت‌های چندملیتی رسانه‌ای و دولت‌های غربی به اصطلاح حامی حقوق بشر، با تزویر و ریاکاری به تماشای نسل‎کشی و قتل عام کودکان، زنان و غیرنظامیان در غزه و لبنان نشسته اند، و با بی شرمی، دروغ پراکنی و مماشات این قاتلان و نابودکنندگان معنای انسانیت را همراهی می‌کنند.

اکنون یک سال از عملیات بزرگ طوفان الاقصی که توسط قهرمانان فلسطینی به انجام رسید، سپری شده است و در صبوعیت نظامیان صهیونیست، هزاران زن و کودک بی‌گناه و هزاران خانواده آواره شده‌اند و شهدا و جانبازان این جنگِ نابرابر از شمار، بیرون است. همه این جنایات با تکیه بر حمایت آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش و سکوت برخی سران ضعیف و خودفروخته جهان اسلام روی داده است. نمونه‌هایی نادر از خشونتی افسار گسیخته، ترور، هتک قواعد انسانی جنگ و زیر پا گذاشتن حقوق بشردوستانه که همواره همپیمانان رژیم صهیونیستی مدعی آن در جهان بودند و اکنون در باتلاق رسوایی دروغ بودن این ادعا فرورفته ‎اند.

اینک ما زنان و دختران جبهه مقاومت ایران نیز، استوار چونان مادران، همسران و دختران دلیر و صبور شهدا، بر پیکر فرمانده بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله و یارانش، با قلبی مملو از خشم و اندوه، اما ایستاده و مقاوم عزاداری می‌کنیم و چون سیده زینب سلام الله علیها، نستوه و سربلند از شهادت در راهی الهی، خداوند را به عظمت و بزرگی یاد خواهیم کرد که این قربانی عزیز را از ما پذیرفته است.

بانوان حاضر در این تجمع طی این بیانیه ضمن عرض تهنیت شهادت سید حسن نصرالله و یارانش، به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله)، و مجاهدان مقاومت لبنان، ملت بزرگ لبنان و در نهایت به همه آزادگان بر موارد زیر تاکید کردند:

1. همواره در تاریخ، خون بر شمشیر پیروز است. مکر دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگر آشکار و تروریسم و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر هم‌پیمانانشان برملا شده است. اینک همه حق طلبان جهان می‌دانند تنها راه پیشِ‌رو، جهاد و مقابله مقتدرانه با اشرار کودک کش است.

2. فرمانده مقاومت لبنان، سید حسن نصرالله در قلب ملت‌های آزاده جهان، زنده، و ابدیست. پیوستن به جَرگه مجاهدان حق، برای ما عزتی است که به آن مفتخریم و به فتوای امام و رهبرمان سید علی خامنه‌ای (مدظله)، در خونخواهی سید حسن عزیز و شهدای مقاومت، در کنار مقاومت اسلامی در لبنان، لبیک می‌گوییم.

3. در این نقطه از تاریخ، ما زنان مقاومت، سوگند یاد می‌کنیم با صبوری و استقامت خود، مردان مبارزمان را حمایت خواهیم کرد و طعم شکست را بر دشمن خواهیم چشاند و هرگز از پای نخواهیم نشست تا انتقام این داغ و نابودی حتمی دشمن صهیونیستی و اعوان و انصار شیطانی‌اش، فرا رسد و این وعده ایست که به فرموده خداوند، حتمی و یقینی است.
فرزندانمان را برای نبردی تاریخی تربیت خواهیم نمود و فرمانده و شجاعتش را متذکر خواهیم شد و با هدایت فرزندانمان، هزاران نصرالله به جهان اسلام و برای آزادی فلسطین اشغالی در راه اراده الهی، تقدیم جبهه مقاومت خواهیم نمود.

4. در پایان به مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان و نیز به همه برادران و خواهران امت اسلامی عرض می‌کنیم: اکنون پرچم مقاومت، آغشته به خون پاک‌ترین مجاهدان تاریخ بشریت، به دستان حیدری شما سپرده شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ