تور مجازی گردشگری شهرستان اردستان رونمایی شد

اقتصاد ایران: اردستان- رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان گفت: رونمایی از تور مجازی گردشگری شهرستان اردستان برای چهار بنای اصلی این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نرگس بهشاد عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیگیری‌های بسیار امیدواریم در سال جاری ثبت جهانی مسجد جامع اردستان و زواره انجام شود.

وی افزود: در سال جاری حدود ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در حوزه مرمت بناهای تاریخی شهرستان اردستان تخصیص یافت که این اعتبارات از محل اعتبارهای استانی و ملی بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان خاطرنشان کرد: برای پروژه مرمت خانه حکیم اردستان حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت و امید می‌رود که فاز اول این مکان تاریخی در سال جاری به بهره‌برداری برسد و از بخشی از این مکان قرار است به‌عنوان بازار صنایع‌دستی استفاده شود.

بهشاد تصریح کرد: هتل سایبان کویر اردستان در ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و اکنون در مرحله جذب نیرو قرار دارد که این هتل در شهرستان نمونه بوده و یکی از پروژه‌های قابل توجه در حوزه گردشگری است‌.

وی بیان کرد: رونمایی از تور مجازی گردشگری شهرستان اردستان برای چهار بنای اصلی مسجد جامع و قنات دو طبقه اردستان، حسینیه‌های بزرگ و کوچک شهر زواره انجام شد و در آینده‌ای نزدیک برای سایر بناهای مهم که در سطح شهرستان وجود دارند این کار صورت می‌گرفت‌.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی اردستان با بیان اینکه حدود ۶۰۰ میلیون ریال هزینه برنامه تور گردشگری شد، یادآور شد: کمپ گردشگری آونگ شهر مهاباد هم موافقات اولیه آن گرفته شده و با راه‌اندازی آن تأثیرات بسیار مهمی در بخش مهاباد خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ