اقدامات نظام جمهوری اسلامی هیجانی نیست

اقتصاد ایران: اهواز - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: اقدامات نظام جمهوری اسلامی هیجانی نیست و بر اساس برنامه‌ریزی صحیح است .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان پیش از ظهر امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان خوزستان اظهار کرد: از رشادت، مقاومت و حماسه سخن گفتن در استان خوزستان، زیره به کرمان بردن است. خاک این استان حکایت از حماسه‌های فرزندان این مرز و بوم دارد و مردم این استان قهرمانانی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با رژیم سفاک بعثی که تمام دنیا برای حمایت از آن بسیج شده بود، مردانه در مقابل دشمن ایستادند و جان و خانواده خود را فدا کردند و خودشان روایتگر حماسه، مقاومت و ایستادگی هستند.

وی ادامه داد: آنچه امروز در محور مقاومت اتفاق می‌افتد و جنایات اسرائیل به ویژه در یک سال اخیر علیه شهروندان اعم از زنان و کودکان و بیماران، نقاب از چهره این رژیم منحوس برداشته است.

پور خاقان با اشاره به واکنش ایران نسبت به این جنایات در خاورمیانه، گفت: اقدامات نظام جمهوری اسلامی هیجانی نیست و بر اساس برنامه‌ریزی صحیح است همان گونه که تاکنون در پشتیبانی نظامی و آموزشی در کنار نیروی مقاومت و حزب الله بوده‌ایم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه نباید اجازه داد که دشمن بین کشورهای دوست و مسلمان تفرقه ایجاد کند، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور همگی گوش به فرمان فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری که فقیه جامع شرایط است، هستند.

پور خاقان با انتقاد از رویکرد نهادهای بین‌المللی، گفت: شورای امنیت چنانچه به تکالیف خود در برابر مردم مظلوم غزه عمل می‌کرد، می‌بایست اولین حرکات کشورهای جنایتکار را محکوم و آنان را ذیل فصل هفت منشور حقوق بین‌الملل جنایتکار جنگی معرفی کند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که انتقام این جنایات را خواهیم گرفت و قطعاً این وعده محقق شدنی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: خدمت در سازمان نیروهای قضائی نیروهای مسلح بسیار مهم است چرا که نیروهای مسلح، ضامن اقتدار و امنیت هر کشور است و تضعیف اقتدار آن، موجب خدشه به امنیت جامعه می‌شود.

پورخاقان افزود: اگر در نیروهای مسلح یک کشور رخنه و راه نفوذی ایجاد شود، به دلیل قدرتی که دارد می‌تواند موجب شکست یک کشور شود و تاکید مقام معظم رهبری نیز بر این امر است که سازمان قضائی نیروهای مسلح باید با اقتدار و حکیمانه کارش را پیش ببرد.

وی ادامه داد: در سازمان قضائی نیروهای مسلح، اصل بر پیشگیری از هرگونه انحراف، جرم و آسیب است و همه به دنبال صیانت از این نیروها هستیم و با این رویکرد است که به لطف خداوند آمار جرایم در این نیروها بسیار پایین است اگر چه اعتقاد بر این است که یک مورد هم نباید وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ