علی باقری: صهیونیست‌ها باید هزینه جنایاتشان را پرداخت کنند

اقتصاد ایران: دبیر شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به اینکه باید کشورهای اسلامی برای پایان جنایت‌های رژیم اسرائیل تلاش کنند، بیان کرد: صهیونیست‌ها باید در قبال جنایت‌های خود هزینه پرداخت کنند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی باقری کنی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی بعدازظهر امروز با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان در تهران با عبدالله صفی‌الدین، نماینده حزب الله دیدار و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

باقری در ادامه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به جهان اسلام و مقاومت گفت: سید حسن نصرالله یک عالم دینی، سیاستمدار حرفه‌ای و فرمانده شجاع میدان نبرد بود و در عین حال یک بازیگردان ماهر و حرفه‌ای در عرصه سیاست بود. به گونه‌ای که توانست در داخل لبنان وحدت و الفت را میان جریان‌های مختلف لبنان برقرار کند، در حالی که مقاومت به عنوان یک پدیده برجسته و یک پدیده مبارک به نقش آفرینی و ارتقای خودش ادامه داد. 

وی افزود: همین طور بازیگردانی سیاسی سید حین نصرالله در عرصه جهان عرب و کشورهای منطقه به گونه‌ای بود که مقاومت را به عنوان یک عنصر ایجابی و راه حل توانست جای بیاندازد و نهادینه کند. چرا که تلاش جریان صهیونیستی و غربی همواره این بوده مقاومت که متکی بر اراده مردم و باورشان است را به عنوان یک عامل بی‌ثباتی معرفی کند ولی حرکتی که سید حسن نصرالله در عرصه مبارزه با تروریسم به ویژه در سوریه راهبری کرد آن پیرایه‌هایی که جریان‌های سیاسی غربی می‌خواستند در اذهان پدیدار کنند، همه را زدود.

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در آخر تصریح کرد: قطعا تلاش‌ دولت‌های محور مقاومت، جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی باید متمرکز بر این باشد که جنایت‌های صهیونیست‌ها پایان یابد و راه آن این است که صهیونیست‌ها باید در قبال جنایت‌های خود هزینه پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ