ناوگان جاده‌ای استان سمنان ۴.۸ میلیون تن کالا جابجا کرد

اقتصاد ایران: سمنان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از انتقال چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا و محموله توسط ناوگان جاده‌ای استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان درباره میزان حمل و نقل بار در این استان توضیح داد: از ابتدای سال جاری تا آغاز مهرماه در مجموع چهار میلیون ۸۷۸ هزار و ۸۲۵ تن کالا از مبدا این استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای جابجا شده استان در قالب ۳۰۵ هزار و ۳۰۴ بارنامه توسط ناوگان جاده‌ای در استان سمنان حمل و نقل شده است، افزود: طی نیم سال اول ۱۴۰۳ همچنین ۵۳۵ هزار و ۹۹۵ نفر مسافر نیز توسط ناوگان عمومی استان جابجا شده‌اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه ۷۸ هزار و ۲۰۷ صورت وضعیت حمل و نقل مسافر توسط ناوگان عمومی استان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: این حجم از مسافران از ابتدای سال تاکنون توسط ناوگان عمومی مسافری این استان شامل اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های پلاک عمومی جابجا شده‌اند.

طحان از نظارت بر حسن عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر و شرکت‌های فعال در بخش بار خبر داد و گفت: گروه‌های نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به طور مستمر و طی سال بر روند کاری شرکت‌های فعال چه در بخش بار و چه در بخش مسافر نظارت دارند.

وی با اشاره به قرار گرفتن این استان در مسیر دو کریدور مهم شمال-جنوب و شرق به غرب خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی استان سمنان مسیر عبور ۹ استان بزرگ کشور است و از همین رو از نظارت بر این محورها، همه کشور منتفع می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ