حل مسکن ایثارگران با انعقاد تفاهم‌نامه مسکن

اقتصاد ایران: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود ۳۵ زن جانباز غیور قطع‌نخاعی و ۱۷هزار زن شهید، جانباز و آزاده در کشور، از تلاش برای حمایت از آنان با تهیه امکانات حرکتی به کمک وزیر صمت خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه زنده تلویزیونی «ستاره‌های خاکی» که از شبکه تبرستان پخش شد، گفت: هدفم از سفر به استان مازندران عرض سلام و اعلام وفاداری به مردم این استان همزمان با برگزاری دومین «کنگره شهدا و سرداران 14 هزار و 500 شهید» سرافزار این استان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به عظمت روح بلند دبیرکل حزب‌الله لبنان که 32 سال فرماندهی جبهه مقاومت را داشت، افزود: اگر می‌بینیم که غزه مقاوم حدود یک سال است که مقابل بدترین جنایات رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیست ایستاده، چیزی نیست مگر به برکت وجود فرمانده مقاومت سیدحسن نصرالله. همانطوری که در سرنوشت و تاریخ اسلام دیدیم خون شهدا حتما برکتش باعث گشایش مسیر و راه به سوی قله‌های کمال و انسانیت خواهد بود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: اگر از غزه می‌گوییم یادمان باشد که در گذشته همین رژیم غاصب اسرائیل ارتش چهار کشور را شکست داد. امروز با دارا بودن حمایت سایر کشورها به مراتب قدرتمندتر است اما آنچنان حیثیت آن بر باد رفت که نداشتیم در تاریخ بیش از یک میلیون نفر در لندن برای آزادی مردم فلسطین تظاهرات انجام دهند.

 اوحدی گفت: در حوزه بین الملل برای اولین بار دادگاه لاحه حکم جانی بودن رژیم صهیونیستی را صادر کرد، اینها چیزی نیست مگر برکت مقاومت، برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله، حاج قاسم ما عصاره تمام شهدای جنگ بودند.

 

 

 رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان اینکه شک نداریم که برکات شهادت دبیرکل حزب الله حتما با جبهه مقاومت خواهد بود، به برنامه‌ها و اهدافش در بنیاد اشاره کرد و یادآور شد: رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال این فرهنگ به نسل جوان و نهادینه شدن آن در جامعه است. مردم به‌طور طبیعی انتظار دارند که به جامعه ایثارگری یک سری خدمات ارائه شود، سن والدین شهدا رو به کهنسالی و عموما بالای 80 سال رفته که نیازمند توجه است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بحث سلامت و درمان جامعه ایثارگری اولویت اول ماست، عنوان کرد: جانبازان نیز با افزایش سن به مراقبت بیشتری نیاز دارند، ما خودمان را خادم بنیاد و بدهکار جامعه ایثارگری می‌دانیم. زیبنده نیست خانواده‌های شهدا و ایثارگران از داشتن چند وجب مسکن بی‌بهره باشند و زیبنده نیست که فرزند شهید بیکار بماند.

اوحدی با اشاره به وجود 35 زن جانباز غیور قطع‌نخاعی و 17هزار زن شهید، جانباز و آزاده در کشور، افزود: بحث تهیه امکانات حرکتی به کمک وزیر صمت برای این جانبازان وظیفه است و در مقابل ایثارشان بسیار کم است.

 او همچنین از انعقاد اولین تفاهم‌نامه در حوزه اشتغال جامعه ایثارگری با وزیر راه و شهرسازی که خود فرزند شهید است، خبر داد و گفت: به مازندران آمدیم تا اعلام کنیم که موضوع زمین و مسکن ایثارگری با این تفاهم‌نامه برای همیشه حل خواهد شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر توجه بنیاد به توانمندسازی و حمایت از جامعه ایثارگری تاکید و تصریح کرد: حتما شهدا در تشخیص نخبه بودند، مفتخریم که حدود 10هزار و 500 نفر از همسران و فرزندان شهدا بنا بر دارا بودن شاخصه‌های نخبگان، از نخبگان کشور هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ