اسرائیل تمام هیمنه آمریکا بود که هفت اکتبر به زمین زده شد

اقتصاد ایران: گرگان- کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی رسانه گفت: اسرائیل تمام هیمنه آمریکا بود که هفت اکتبر توسط جبهه مقاومت به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌اله قنبری ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله که با حضور انقلابی و ولایت مدار گلستان در مصلای وحدت گرگان برگزار شد، شرایط این روزها را بسیار استثنایی دانست و اظهار کرد: با توجه اتفاق‌های رخ داده نباید نسبت به تکلیف خود غفلت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله یک اتفاق تلخ و ناگواری بود، افزود: این اتفاق موضوع بعیدی نبود و این شهید از همان روزهای ابتدای فعالیت خود شهادت را رفیق راه خود می‌دانست و این اتفاق مبارک برازنده شهید بود.

قنبری با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه به فرمان سران آمریکا به شهادت رسیدند، ادامه داد: از هفتم اکتبر سال گذشته و بعد از حماسه شگفت‌انگیز و اعجاب‌آور رزمندگان قهرمان فلسطینی در روی این کره زمین موجودیتی به نام رژیم اشغالگر قدس وجود نداشت.

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی رسانه با بیان اینکه در هفتم اکتبر نظام یهود در هم شکست و فرو پاشید، اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا و سران ایالات متحده وارد سرزمین مقدس اسلام شدند و رسماً ابتکار عمل را به دست گرفتند، و پیشرفته‌ترین جنگ‌افزارها، ویرانگرترین و مدرن‌ترین وسایل تخریب و مهمات را علیه مردم مظلوم به کار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هدف خود را معین کرده و برای اهداف خود برنامه ریزی کرده بود چرا که اگر آن‌ها می‌ماندند و سکوت می‌کردند این به معنای فروپاشی نظام سلطه بود.

قنبری اظهار کرد: اسرائیل تمام هیمنه آمریکا بود که هفت اکتبر توسط جبهه مقاومت به زمین زده شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ