حضور سیمایی صراف در دفتر حزب الله لبنان

اقتصاد ایران: محمد سیمایی صراف وزیر علوم با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان و دیدار با نماینده حزب‌الله در تهران شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سیمایی صراف در دفتر حزب الله لبنان در تهران، در جمع خبرنگاران، گفت: شهادت سید و سالار مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت عرض می‌کنم، در ماجرای حمله رژیم صهیونیستی یک قدم عقب‌تر نخواهیم نشست و موضع جمهوری اسلامی همان موضعی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

وی افزود: خصلتی که این عزیز را از دیگر رهبران و مجاهدان تاریخی ممتاز کرده است این بود که شجاعت را عقلانیت و درایت آمیخته بود، هم آرمان‌خواه بود هم واقع‌گرا و وابسته به زبان و مذهب خاصی نبود.

وزیر علوم اظهارداشت: سید حسن نصرالله تنها برای مردم شیعه لبنان خدمت نمی‌کرد بلکه برای مجموعه لبنان و تمامیت ارضی این کشور خدمت می‌کرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که سید حسن نصرالله هم در سرزمین لبنان، هم فلسطین و هم در میان مسلمانان و حتی غیر مسلمانان به عنوان یک الگوی شجاعت، مبارزه و حق‌طلبی شناخته می‌شد.

سیمایی صراف تاکید کرد: آنچه که امروز مسلمانان و حتی آزادی‌خواهان غیرمسلمان را به ستوه آورده؛ سیاست‌های دوگانه غرب است، متأسفانه غرب اقدامات رذیلانه اسرائیل را مشروع نامگذاری می‌کند و اقدام برای تأمین عدالت تلقی می‌کند.

وی ادامه داد: این نوع واکنش‌ها در حالی که اسرائیل بدیع‌ترین اصول حقوق بشر را نقض می‌کند و به عنوان جنایتکار جنگی و رژیم نسل‌کش بر همگان مبرهن شده است خشم مسلمانان را دو چندان کرده است.

وزیر علوم تصریح کرد: به طور قطع این مواضع هیچ خدمتی به صلح و امنیت جهانی نمی‌کند بلکه خشم و غضب مسلمان را بیشتر می‌کند و انشا الله شاهد پیروزی حزب الله پیروزی ستم‌دیدگان و مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ