واکنش مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه به شهادت دبیرکل حزب‌الله

اقتصاد ایران: مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت اسوه شجاعت و ایثار، رهبر پرافتخار جبهه مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصر الله و فرماندهان بلندپایه حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست جلادان خون‌آشام رژیم صهیونیستی امت اسلام را داغدار کرد.

شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، از جمله آزادگانی بود که تمام وجود خود را وقف اعتلای کلمةالله و مبارزه در راه آزادی قدس شریف کرده بود.

آن شهیدالقدس در طول سی سال رهبری، جنبش حزب‌الله را به جایگاهی رساند که همچون سدی مستحکم در برابر تجاوزات ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کرد. سید حسن نصرالله با فرماندهی و مدیریت بی‌نظیر خویش، جبهۀ مقاومت را از غزه تا یمن و از لبنان تا عراق و سوریه هدایت و تقویت کرد.

بی‌گمان خون پاک این شهدا، مشعل فروزانی برای آزادگان جهان خواهد بود و جبهۀ مقاومت را در مسیر پیروزی نهایی متحدتر و مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد. رژیم صهیونیستی و حامیانش باید بدانند که به زودی بهای این جنایت‌ها را به سنگین‌ترین شکل ممکن خواهند پرداخت.

مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم شهادت رهبر حزب الله و یارانش را به حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت‌برکاته) ملت لبنان و علی‌الخصوص خانواده مکرم شهیدان تبریک و تسلیت گفته و با اعتماد به وعده خداوند نابودی رژیم ضدبشری صهیونیسم را نزدیک دانسته و خون مظلومان غزه و حزب الله انتقام دردناکی از رژیم غاصب و حامیان را نوید می‌دهد.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ