خشم رام‌الله از ترور نصرالله؛ پرچم حزب‌الله افراشته می‌ماند

اقتصاد ایران: با انتشار خبر شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، خیابان‌های کرانه باختری خشمی آمیخته به شوک را در محکومیت ترور سید حسن نصرالله در می‌نوردد. بسیاری از شهروندان فلسطینی با چشمانی اشکبار

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با اعلام خبر شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله، هزاران نفر از مردم رام‌الله، واقع در کرانه باختری در قالب راهپیمایی‌های خودجوش به خیابان‌ها آمده و این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

.

«عمر عساف»، هماهنگ‌کننده کنگره خلق فلسطین در گفتگو با تسنیم گفت: حزب‌الله رهبری را از دست داده که نه تنها برای این حزب، بلکه رهبری برای همه جهان عرب و محور مقاومت بود، اما بدون تردید قادر خواهد بود پرچمش را برافراشته نگه داشته و همین مسیر را ادامه دهد.

کرانه باختری , لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سید حسن نصرالله ,

«هشام ابو ریا»، عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش فلسطین با اشاره به اینکه ترور دبیرکل حزب الله طراحی آمریکایی-صهیونیستی بود افزود: هدف از ترور سید حسن ضربه به زیرساخت‌ها و تصمیمات مقاومت بود، اما حزب‌الله، حزب‌ مجاهدین و رزمندگان است که بیش از 50 سال است در حال مبارزه با صهیونیست هاست و بدون تردید رهبری در حد و اندازه نصرالله معرفی خواهد کرد.

کرانه باختری , لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سید حسن نصرالله ,

 

مریم بانوی فلسطینی ساکن رام الله که با چشمانی اشکبار در این اجتماع حاضر شده بود به خبرنگار تسنیم گفت: ما هر روز از تلویزیون شاهدیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. مردم لبنان همچون مردم غزه در معرض نسل‌کشی قرار دارد. وقتی 500 نفر در یک روز شهید می‌شوند، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

کرانه باختری , لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سید حسن نصرالله ,

با انتشار خبر شهادت دبیرکل حزب الله خیابان‌های کرانه باختری خشمی آمیخته به شوک را در محکومیت ترور سید حسن نصرالله در می‌نوردد، کسی که به خاطر مواضعش در مسئله فلسطین و مسجدالاقصی، به فیض شهادت نائل می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ