بازنگری خطوط ناوگان اتوبوس شهر یزد/ بهبود خدمات در اکرم آباد

اقتصاد ایران: یزد - رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد با اشاره به اصلاح و بازنگری خطوط برای تسهیل تردد دانش‌آموزان، از بهبود خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای دانش‌آموزان اکرم آباد خبر داد.

مهدی فعالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اصلاح و بازنگری خطوط برای تسهیل در تردد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید از بهبود خدمات ناوگان اتوبوسرانی و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، خبر داد و گفت: به این ترتیب برای کاهش ترافیک و هزینه‌های رفت و آمد دانش‌آموزان، مسیر خط اتوبوس بخش اکرم‌آباد که از پایانه امام علی (ع) اصلاح شد.

وی اضافه کرد: این مسیر از پایانه شروع شده و از بلوار کوثر، میدان امام حسین (ع)، بلوار شهید بهشتی، میدان مهدیه، بلوار منتظر قائم، بلوار بسیج، میدان صاحب الزمان (عج)، میدان نماز، بیمارستان شهدای کارگر، میدان ولی عصر، اکرم‌آباد و بالعکس تغییر کرده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تاکید کرد: این تغییرات با هدف افزایش بهره‌مندی دانش‌آموزان از خدمات حمل و نقل عمومی و کاهش زمان سفر آنها انجام شده و این تغییرات بر اساس مطالعات کارشناسی و با هدف بهبود کیفیت خدمات اتوبوسرانی صورت گرفته است.

فعالی عنوان کرد: با اجرای این طرح، انتظار می‌رود شاهد بهبود قابل توجه در وضعیت حمل و نقل عمومی دانش‌آموزان منطقه اکرم‌آباد باشیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات خطوط اتوبوسرانی به سامانه اتوبوس‌یاب سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مراجعه نمایند و یا انعکاس نظرات و پیشنهادات خود با شماره تلفن ۱۸۸۹ ارتباط برقرار کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ