شجاعت نیروهای جبهه مقاومت ارزشمند و ستودنی است

اقتصاد ایران: شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شجاعت نیروهای مقاومت که امروزه با وجود تمامی خسارات در حال استقامت در برابر رژیم خون‌خوار صهیونیستی هستند بسیار ستودنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز سه‌شنبه در نشست با مدیرکل، رؤسای ادارات و کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این روزها صحبت از شهید بزرگ سیدحسن نصرالله است، بزرگ مردی که از سرزمین مبارک و پر برکتی برآمد و در سالیان عمر خود با مجاهدت، اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی به یک شخصیت جهانی تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: سید صدرالدین عاملی نیز شخصیت گرانقدری بود که اصالت لبنانی داشت و در عراق به تحصیل پرداخت، ایشان یک برهه مفصل از زندگی خود را در اصفهان گذراند و فرزندان وی مانند امام موسی صدر از جمله عالمان برجسته و شامخ بودند.

وی ادامه داد: امام موسی صدر در لبنان موفقیت‌های بسیاری در امر تبلیغ کسب کرد و به یک شخصیت مهم و جهانی تبدیل شد که شیعیان، سنی‌ها و حتی مسیحیان را به خود جذب کرده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی عنوان کرد: با حضور امام موسی صدر یک شبکه تربیتی بسیار ارزشمندی شکل گرفت و شیعیان صلابت بسیار بالایی پیدا کردند.

وی تصریح کرد: امروز شرایطی در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد شده که تاکنون سابقه نداشته است؛ مقاومت و شجاعت نیروهای مقاومت که امروزه با وجود تمامی خسارات در حال استقامت در برابر این رژیم خون‌خوار هستند بسیار ستودنی است اما نکته مهم این است که این نیروهای مقاوم و وجود رهبران بزرگی مانند سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله در حزب‌الله لبنان برآمده از مکتب امام موسی صدر است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ترور سید حسن نصرالله، یادآور شد: رژیم صهیونیستی از همان اوایل پیدایش هر ندای مخالفی را سرکوب می‌کرد و ترور سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان نیز به دست همین رژیم خون‌خوار انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حوزه تبلیغ و کار مبلغان دینی اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات و سختی‌های موجود در مسیر تبلیغ دین الهی اما در این راه یک امتیاز بسیار مهم وجود دارد و آن هم فطرت الهی انسان‌ها است درواقع تمامی انسان‌ها فارغ از دین و ملیت از همان ابتدای تولد از این فطرت الهی برخوردار هستند و پس از آن با توجه به محیط اطراف دچار تغییر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان نیز با استفاده از همین فطرت الهی موجود در دل انسان‌ها می‌توانند هدایت آن‌ها را به بهترین نحو انجام دهند.

گفتنی است، در این نشست مدیران تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها و کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز به معرفی شهرستان‌ها و بیان ظرفیت‌های فرهنگی در استان پرداختند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ