استراتژی ایران خودرو برای کاهش هزینه تمام شده قابل تقدیر است

اقتصاد ایران: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: استراتژی مدیرعامل ایران خودرو در راستای کاهش هزینه تمام شده و ارتقای کیفی محصولات قابل تقدیر است.

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی استراتژی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر افزایش بهره وری، کاهش قیمت تمام شده و ارتقای کیفیت محصولات و اینکه «برای رفع موانع و مشکلات نباید صرفا به دنبال به روزآوری قیمت محصولات بود» را سیاستی قابل تقدیر خواند و عنوان کرد: این استراتژی بهترین تصمیمی است که از سوی مدیرعامل ایران خودرو اتخاذ شده و بایستی تداوم پیدا کند.
سید عبدالکریم هاشمی سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر افزایش بهره وری، کاهش قیمت تمام شده و ارتقای کیفیت محصولات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حرکت ایران خودرو به سمت ارتقای کیفی محصولات و تامین نیاز مشتریان که خودروی ایمن، باکیفیت و قیمت مناسب می باشد، به حفظ جایگاه این خودروساز در صنعت خودرو کشور، منطقه و همچنین رقابت با بازارهای جهانی کمک خواهد کرد.
وی استراتژی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر اینکه «برای رفع موانع و مشکلات نباید صرفا به دنبال به روزآوری قیمت محصولات بود» را سیاستی قابل تقدیر خواند و تاکید کرد: این استراتژی بهترین تصمیمی است که از سوی مدیرعامل ایران خودرو اتخاذ شده و بایستی تداوم پیدا کند.
 نماینده مردم میناب، رودان، و جاسک در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: خوشبختانه ایران خودرو در سالهای اخیر اقدامات خوبی را در راستای به روز رسانی محصولات خود انجام داده اما در راستای تولید محصولات باکیفیت، ایمن، با امکانات رفاهی و قیمت مناسب نیاز است گام های جدی تری برداشته شود تا نگرانی برای رقابت با خودروهای وارداتی نیز نداشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باور داریم با ادامه این مسیر از سوی ایران خودرو، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بها دادن به تحقیق و توسعه در محصولات، صنعت خودرو به پیشرفت قابل توجه و در حد انتظارات مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ