تیم امید به فدراسیون فوتبال واگذار شد

اقتصاد ایران: دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه هیات اجرایی واگذاری تیم امید را مصوب کرد، گفت: امیدواوریم این تیم در ناگویا مدال بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهلمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز (سه شنبه ۱۰ مهر) به ریاست محمود خسروی وفا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در پایان این نشست، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در جمع نمایندگان رسانه ها در مورد مصوبات نشست توضیح داد.

وی در آغاز گفت: نشست امروز از ساعت ٦ آغاز شد و تا ١٠ ادامه داشت، به خاطر محمع عمومی و رویدادهای پیش رو و همچنین ارزیابی المپیک باعثطولانی شدن مجمع شد.

وی ادامه داد: ٦ دستور داشتیم و به ٤ مورد فرصت رسیدگی داشتیم، سایر موارد طی نشست فوق العاده مورد بحث قرار می گیرد.

هاشمی تصریح کرد: در مورد حمایت از ورزشکاران برای بازی های آسیایی ، قرار شد کمیته های فنی تشکیل شود و ستاد هم گزارشخود را ارائه دهد. بسته های حمایتی داریم که از ١٥ میلیون است.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز این موضوع تصویب نشده است، فقط امروز در مورد آن بحث شد، تا نشست اتی بررسی اعضا ادامه دارد، سپس تصمیم گیری قطعی می شود. فقط اینکه مصوب شد کاروان کیفی خواهیم داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: نظام نامه آموزشی دومین دستورالعمل ما بود، آکادمی خود و نظام نامه اش را به روز کرده است، کمپداخلی را به روز کرده است، ٤٠ تا ٥٠ میلیارد هزینه به روزرسانی شده است. امکانات آبی هم به روز می شود. امروز در مورد دوموضوع بحث شد که قطعی نیست و به نشست فوق العاده که احتمالا هفته اینده در آکادمی برگزار می شود، موکول شد.

وی افزود: پیش از این افراد از آکادمی استفاده فرهنگی و تفریخی داشتند اما در دوره حدیز بسیار قانونمند خواهد بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه با بیان اینکه تعیین تکلیف تیم امید دیگر مورد بحث بود، گفت: بعد از بازی های آسیایی اعلام شد که باتوجه به اختلاف نظر میان فدراسیون و کمیته باید موضوع جایی تمام شود، فدراسیون در تاریخ ١٣ شهریور با ما مکاتبه داشت وخواستار تعیین تکلیف شد که اختیار تیم فوتبال امید در دست فدراسیون باشد یا کمیته ؟

وی تاکید کرد: تیم امید برای ما فرقی ندارد با سایر رشته ها، مسوولیت تیم امید به فدراسیون فوتبال واگذار شد، این موضوع را امروزمصوب کردیم و به زودی ابلاغ می شود. البته از این تیم همچنان حمایت خواهیم داشت مانند سایر رشته ها، فدراسیون می تواند ازهمین الان طوری برای این تیم تصمیم گیری کند که در ناگویا مدال بگیرد.

هاشمی ادامه داد: حمایت های ما البته مالی است، منظور هم این نیست که صفر تا ١٠٠ هزینه ها را می دهیم، ما حامی همه رشته هااز جمله فرتبال امید هستیم با اهداف مدال آوری، فوتبال ظرفیت دارد و می تواند در ناگویا مدال بگیرد و بزای المپیک هم سهمیه بگیرد.

وی گفت: امروز با توجه به فاصله زمانی تا بازی های آسیایی فرصت خوبی برای تفویض اختیار بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ