به حسن یزدانی احترام ویژه‌ای می‌گذارم/او اراده‌ بالایی داشت

اقتصاد ایران: دارنده مدال طلای المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی به تمجید از کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رازامبک جمال‌اُف کشتی‌گیر روسی‌الاصل کشور ازبکستان که در المپیک پاریس در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافت در گفت‌وگویی اظهار داشت: به خواست حق تعالی همه چیز در المپیک برایم خوب پیشرفت تا بتوانم به مدال طلا دست پیدا کنم. حریفان سختی در وزن ۷۴ کیلوگرم داشتم اما تاکاتانی کشتی‌گیر ژاپنی خطرناک‌ترین حریفم بود.

جمال‌اف در مورد نماینده ایران در این مسابقات گفت: یونس امامی را از نوجوانی می‌شناسم، همیشه امیدوار و جاه طلب بود و تا آخر جنگیده است. برای او احترام قائلم.

دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس در مورد مبارزات حسن یزدانی گفت: یزدانی در ۶ دقیقه کشتی چندین بار کتفش بیرون آمد، می‌دانم که تحمل این درد آسان نیست ولی نشان داد که چه شخصیت و اراده‌ای برای پیروزی داشت. چند لحظه از تلاش او را برای خودم یادداشت کردم. به این کشتی‌گیر احترام می‌گذارم و برای او آرزوی بهبودی دارم.

وی در مورد علاقمندان به کشتی در ایران گفت: ۲ سال پیش در لیگ ایران کشتی گرفتم. از تماشاگران و جمعیت محلی خیلی خوشم آمد. آن‌ها به گرمی از من استقبال کردند و خوشحال می‌شوم که دوباره به ایران بیایم. تمرینات آماده‌سازی را انجام می‌دهم اما برای تمرینات جدی‌تر باید با مربیانم هماهنگی لازم را بعمل آورم.

این کشتی‌گیر روسی الاصل که سال ۲۰۲۰ عنوان قهرمانی روسیه را بدست آورد در مورد زائوربک سیداکوف کشتی‌گیر عنوان‌دار روس در وزن ۷۴ کیلوگرم خاطرنشان کرد: این ظلم بود که سیداکوف اجازه حضور در المپیک را نداشت. ورزش خارج از سیاست است و همیشه اینگونه بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ