با شهادت سید نصرالله آینده تاریکی مقابل دشمنان اسلام قرار می‌گیرد

اقتصاد ایران: شهردار تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران حضور یافت و گفت: با شهادت سید حسن نصرالله آینده تاریکی مقابل دشمنان اسلام قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز سه شنبه دهم مهرماه ۱۴۰۳ همزمان با دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران جهت ارائه گزارش سفر به سوریه وارد صحن شورا شد تا گزارش این سفر را ارائه دهد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان، گفت: این حق آنها بود که پس از ده‌ها سال انتظار، ایستادگی و مقاومت و پرچم داری، شهادت با افتخار نصیب شأن شد.

وی افزود: منطق شهادت و مرگ در راه خدا آنی نیست که دشمن فکر می‌کند بلکه منطقی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: شهدا منبع اقتدار جهان اسلام هستند.

زاکانی با بیان اینکه سید حسن در مسیر مدیریت حزب الله هم الگو بود و هم الگو هست، یادآور شد: ما به او و اسلام تبریک می‌گوئیم و امید داریم که این مسیر با نورانیت و اقتدار بیشتری ادامه پیدا کند. همانطور که آنچه تصور ترامپ بود که با شهادت حاج قاسم سلیمانی، چراغ شهادت کم فروغ می‌شود، برعکس شد، با شهادت سید حسن نصرالله هم آینده تاریکی مقابل دشمنان اسلام قرار می‌گیرد.

شهردار تهران تأکید کرد: دشمن امروز سرمست و سرخوش از پیروزی‌هایی است که فکر می‌کند کسب کرده اما گور خود را کنده است. اگر جمعی به نصرت الهی بپردازند این نصرت شامل حال آنها خواهد شد؛ لذا آنچه امروز رقم خورد مسیری است که آینده‌ای فوق العاده درخشان را برای جهان اسلام خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ