ردپای نکونام از استقلال توسط این چهار نفر پاک خواهد شد

اقتصاد ایران: شکست دیشب استقلال در دوحه باعث شد تا خداحافظی نکونام با استقلالی‌ها به تلخ‌ترین شکل ممکن رقم بخورد.

برترین‌ها: شکست دیشب استقلال در دوحه باعث شد تا خداحافظی نکونام با استقلالی‌ها به تلخ‌ترین شکل ممکن رقم بخورد. در شبی که حسینی با یک اشتباه عجیب راه گلزنی السد به دروازه استقلال را هموار کرد و اکرم عفیف روی مخ آبی‌ها رژه می‌رفت.

ردپای نکونام از استقلال توسط این چهار نفر پاک خواهد شد

به هر حال داستان نکونام و استقلال به پایان راه خود رسیده و زین پس باید منتظر خبر جانشین او روی نیمکت استقلال باشیم. در ادامه به بررسی چند گزینه محتمل مدیران استقلال برای هدایت این تیم در ادامه فصل می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ریکاردو ساپینتو

ردپای نکونام از استقلال توسط این چهار نفر پاک خواهد شد

ساپینتو روز گذشته برای هدایت استقلال اعلام آمادگی کرد. مربی پرغالی همین دو فصل پیش هم روی نیمکت آبی‌ها می‌نشست. اما علیرغم عملکرد هجومی تیمش و فوتبال شناورتری که نسبت به نکونام ارائه می‌داد، حواشی کنار زمین و پرخاش‌های گاه و بیگاه او مشخصا در بزنگاهی نطیر فینال جام حذفی گریبان او و تیمش را با هم گرفت تا دست استقلال در غنائم پایان فصل خالی بماند. ساپینتو اما ناکامی در استقلال را در قبرس جبران کرد و حالا با یک جام می‌خواهد به استلال برگردد. باید ببینیم مدیران آبی چه واکنشی به این خبر خواهند داشت.

فرهاد مجیدی

ردپای نکونام از استقلال توسط این چهار نفر پاک خواهد شد

فرهاد مجیدی محبوبترین گزینه‌ ایرانی‌ست که هواداران استقلال با وجود رفت و آمدهای بیشمار هیچ‌گاه دست رد به سینه او نزدند. او شاید تنها گزینه ایرانی باشگاه هم باشد که در سه دوره حضور روی نیمکت آبی‌ها از هدایت این تیم برکنار نشد و هر زمان هم که اراده کرد به نیمکت استقلال برگشت. اما مجیدی یک برتری نسبت به تمام گزینه‌های موجود دارد که حتی دست مدیران را برای انتخابش به شدت باز می‌گذارد. او تنها قهرمانی استقلال در لیگ برتر را طی یک دهه اخیر کسب کرده آن هم بدون حتی یک شکست در سی هفته. اتفاقی که شاید برای هواداران دسر آبی یک دستاورد شگرف محسوب می‌ود و بازگشت مجیدی می‌تواند شوک مثبتی را به اسکوآد نسبتا خوب آبی‌ها وارد کند.

استراماچونی

ردپای نکونام از استقلال توسط این چهار نفر پاک خواهد شد

احتمالا هنوز هم ان پست اینستاگرامی استراماچونی شاهد کامنت‌های ایرانیان باشد. استرا شاید محبوب‌ترین خارجی‌ای بادش که پس از رایکوف بر روی نیمکت این تیم نشسته. مردی که با 2-5-3ی ایتالیایی‌اش در همان چند هفته اندکی که در تهران بود از هواداران دلبری کرد اما خب عمر حضور او خیلی کوتاه‌تر از آن بود که بتواند به قول برخی فوتبالی‌ها برف تهران را ببیند. البته که استرا احتمالا از تمنای هواداران استقلال برای حضورش در ای تیم آگاه بود اما تصمیم گرفت برود و تا زمان دریافت غرامتش هدایت هیچ تیمی را قبول نکند. در بازی استقلال - استرا این مرد ایتالیایی بود که تمام منافع را کسب کرد. هم محبوبیت خرید و هم جیبش را از یورو پر کرد و حالا هم هنوز درخواست بخشی از هواداران استقلال برای بازگشت فریاد نام "استراست."

سرگی ژاکیروویچ 

ردپای نکونام از استقلال توسط این چهار نفر پاک خواهد شد

به تازگی تکاپویی از سمت هلدینگ خلیج فارس برای بررسی چند گزینه خارجی انجام شده و طبق ادعای برخی رسانه‌ها، سرگی ژاکیروویچ اصلی‌ترین گزینه مدیران هلدینگ است. ژاکیروویچ از سوی ایجنت کیوسفسکی و زیلیکیچ یعنی معمر ممیشوویچ به استقلال معرفی شده . همان دو بوسنیایی بنجلی که با کلی دردسر از استقلال رفتند. ژاکیروویچ اخیرا از هدایت دینامو زاگرب برکنار شده و نباید شکست 9-2 این سرمربی مقابل بایرن‌مونیخ را هم از قلم انداخت. پس از اینکه سرگی شکست تلخی را برابر بایرن تجربه کرد، مدیران دینامو حکم به اخراج این سرمربی دادند که البته کارنامه قابل دفاعی دارد. سرگی در فصل گذشته لیگ کرواسی، به‌عنوان بهترین مربی فصل انتخاب شد. این مربی که سابقه همکاری با صادق محرمی را هم دارد، با چندین عنوان قهرمانی دیناموزاگرب را ترک کرد و اما سوال اصلی اینجاست. آیا او می‌تواند گزینه مناسبی برای جانشینی جواد نکونام باشد؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ