ثمره نهایی خون شهید نصرالله پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود

اقتصاد ایران: زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ثمره نهایی خون شهید نصرالله و سایر شهدای حزب الله پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود تا تمام مسلمانان نتیجه آن را ببینند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی یوسفی صبح سه شنبه در آئین تکریم و معارفه ارکان ستادی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت شهید سید حسن نصرالله، عنوان کرد: در حال حاضر در حساس‌ترین شرایط و نقطه‌ها قرار داریم که امیدواریم منتج به نتیجه، هدف و راهی که قرار بود به مقصد برسانیم شود.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی نیز اتفاقاتی را به عینه و به چشم دیدیم که تمام اتفاقات کربلا را برایمان تداعی کرد، افزود: در برهه فعلی شاهد کشتار کودکان و زنان بی دفاع، بی رحمی تمام و عدم پایبندی به هیچیک از اصول اخلاقی هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ثمره نهایی خون شهید نصرالله و سایر شهدای حزب الله پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود تا تمام مسلمانان نتیجه آن را ببینند، افزود: تک تک ما نیز باید با تمام وجودمان در این مسئله مشارکت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات کسانی که در پست‌های مختلف کار کرده‌اند، عنوان کرد: این موضوع منجر به پیشبرد بهتر امور می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه در حال حاضر ۶۲ پست خالی در مجموعه اداره تبلیغات استان داریم، تصریح کرد: نصف بیشتر مجموعه عملاً نیاز به نیرو دارد که مشکلات استخدامی دست و پای مجموعه را بسته است.

وی با بیان اینکه تعدد وظایف مقداری کارها را سخت می‌کند متذکر شد امیدواریم با حل مشکلات استخدامی شاهد تقویت ادارات تبلیغات اسلامی استان باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر ضرورت همکاری همگانی برای تقویت حرکت فرهنگی استان، یادآور شد: ثمره این امر قطعاً در جامعه خود را نشان خواهد داد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت الاسلام موسوی، حجت الاسلام سعید سپهری به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان معرفی شد، بهزاد طارمی نیز جای خود را در معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی به حجت الاسلام دوستعلی محمدی داد و همچنین حجت الاسلام بیات به عنوان رئیس اداره امور قرآنی جایگزین حجت الاسلام حسنی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ