دولت مردان اقدامات لازم را در برخورد سخت با اسرائیل انجام دهند

اقتصاد ایران: گرگان- نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در برخورد سخت با رژیم صهیونیستی لازم است دولت مردان و مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.

آیت‌الله سید محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان عالم مجاهد شهید سید حسن نصرالله به همه آحاد امت اسلامی و جبهه مقاومت خصوصاً مقام معظم رهبری اظهار کرد: یقیناً شهادت این سید بزرگ و مجاهد نتیجه‌ای جز به پا خواستن همه ملت‌ها علیه استکبار جهانی و صهیونیست جهانی و نزدیک تر شدن نابودی این رژیم در پی نخواهد داشت.

وی افزود: ملت‌ها و دولت‌های اسلامی نباید در قبال این جنایت بزرگ سکوت اختیار کنند و یا رفتاری منفعلانه داشته باشند ما باید اقدامات گوناگونی برای جلو گیری از جنایات بزرگ‌تر و بیشتر رژیم صهیونیستی انجام دهیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی کشورهای اسلامی خصوصاً جمهوری اسلامی بسیار فعال‌تر و مؤثر تر از گذشته کار را ادامه دهد.

وی با یاد کردن از شهید خدمت آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان، افزود: این دو شهید پیگیری‌های بسیار مؤثری در صحنه بین الملل و در جهان اسلام برای حمایت از مردم مظلوم عزه انجام دادند.

طاهری با بیان اینکه در برخورد سخت با رژیم صهیونیستی لازم است دولت مردان و مسئولان ما اقدامات لازم را انجام دهند، اظهار کرد: ما نباید در انتقام خون شهید اسماعیل هنیه زمان را از دست می‌دادیم و این موضوع نتیجه‌ای جز جری تر شدن رژیم صهیونیستی چیزی دیگری به همراه نداشته است و اگر می‌خواهیم جلوی این رویه گرفته شود باید هرچه زودتر به این جنایات بزرگی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده پاسخ دهیم.

وی یادآور شد: نیروهای مؤمن و انقلابی باید مطالبه گر باشند و مردم را با جهاد تبیین روشن کنند و زمینه تقابل همه جانبه با رژیم صهیونیستی در افکار عمومی را فراهم کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می‌خواهیم مردم مظلوم غزه و لبنان با جنایاتی بیشتر از آنچه که تا کنون اتفاق افتاده است مواجه نشوند نیاز است اقدامات گوناگون و متنوعی همزمان انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید قبول کنیم رهبری جبهه مقاومت با جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: یقیناً انتظار از دولت و ملت ایران این است در قبال آنچه که در لبنان و غزه رخ می‌دهد منفعلانه عمل نشود و بهتر از گذشته در وسط میدان باشیم.

طاهری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات گوناگونی که داشتند خصوصاً در سخنان اخیر، پیام‌هایی صادر کردند و این تکلیف را به گوش همه ملت‌ها و دولت‌ها رساندند که باید امکانات همه امت اسلامی در خدمت کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان قرار گیرد. امیدواریم خداوند متعال هرچه زودتر مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را از شر رژیم صهیونیستی نجات کامل دهد و شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ