تبریک نمایندگان تهران به زاکانی برای جایزه نوآوری مسکو

اقتصاد ایران: مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس کسب جایزه نوآوری توسط شهرداری تهران در رویداد مسکو که در حاشیه مجمع جهانی بریکس برگزار شد، به علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران تبریک گفتند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی کسب جایزه نوآوری را در رویداد مسکو که در حاشیه مجمع جهانی بریکس برگزار شد، به شهردار تهران تبریک گفتند.

در این پیام، نمایندگان مجمع استان تهران، با تقدیر و تشکر از تلاش‌های سه سال گذشته علیرضا زاکانی در شهرداری تهران، اقدامات صورت‌گرفته در حوزه‌های مختلف، از جمله ایجاد شفافیت و ثبات در حوزه مالی، ترمیم روکش آسفالت معابر مختلف، توجه به نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی را شایسته تقدیر و تشکر دانستند.

متن کامل این پیام خطاب به علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران به شرح زیر است:

"به‌عنوان جمعی از نمایندگان پایتخت و استان تهران، کسب جایزه "صنعت، نوآوری و زیرساخت" در اجلاس شهرداران مجمع جهانی بریکس را به شما و همه دست‌اندرکاران زحمتکش مجموعه شهرداری تهران تبریک عرض می‌کنیم.

همچنین لازم است از سایر خدمات شهرداری تهران در بیش از سه سال گذشته به ویژه در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی، طرح‌های عمرانی، آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها و مدارس تهران، همچنین اصلاحات هندسی معابر، توجه به رویدادهای فرهنگی از قبیل جشن‌ها و بزرگداشت‌های فرهنگی - دینی از قبیل عاشورا و ماه مبارک رمضان و به ویژه برگزاری نمایشگاه و رویداد مهم سرزمین تمدن‌ها در برج میلاد تهران و خدمات بسیار خوب و ارزنده در راهپیمایی اربعین به زوار حضرت اباعبدالله علیه السلام، ایجاد شفافیت و ثبات در امور مالی، توجه به نوسازی و توسعه حمل و نقل عمومی و کمک به نهضت ساخت مسکن در شهر تهران تقدیر و تشکر کنیم.

ضمناً امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی شما و همکاران‌تان در شهرداری تهران، بتوانید در سایر عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم پایتخت موفق باشید.

علیرضا زاکانی , شهرداری تهران , مجلس شورای اسلامی ایران , بریکس , علیرضا زاکانی , شهرداری تهران , مجلس شورای اسلامی ایران , بریکس ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ